Denk dat je dan beter een topic voor slangenliefhebber kan zoeken ipv van hier...

Ook voedseldieren verdienen fatsoenlijke huisvesting.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
boerderij14 schreef:we zijn al lid van slangen forums..
en hoezo ipv van hier... dit is toch een PAARDEN forum;)
en nogmaals,, je weet niet hoe groot het hok is, of dat nou wel of niet met gaas ervoor is gemaakt
wilt niet zeggen dat ze slecht verzorgd worden..
inowa schreef:een paardenforum maar een rattentopic.
en daar zitten mensen die wel het beste voor hebben met hun diertjes.
en ja ik heb ook slangen gehad en fokte ook muizen als slangenvoer maar die kregen alleen het beste van het beste en de juiste verzorging.
Tigress schreef:boerderij14 schreef:we zijn al lid van slangen forums..
en hoezo ipv van hier... dit is toch een PAARDEN forum;)
en nogmaals,, je weet niet hoe groot het hok is, of dat nou wel of niet met gaas ervoor is gemaakt
wilt niet zeggen dat ze slecht verzorgd worden..
Met hier word meer gedoeld op ''dit topic''
En ik moet ook zeggen, van wat ik zo gauw zie van de huisvesting ziet het er bar slecht uit. Lijkt me toch wel dat je gezonde en voedingsrijke voedingsdieren wilt opvoeren aan je slangen?
Komt nog eens bij...stro of hooi, 1 pot nat; allebei stofnesten en een opening voor mijten
boerderij14 schreef:hier heeft het eerst in water gelegen
Lies_Miek schreef:Ik ga mee met de rest, misschien kan je beter ergens anders terecht met je verhaal Boerderij, we zijn hier allemaal rattenliefhebbers en willen het beste voor hebben met onze lieve ratten die we hebben en gunnen ze ook het beste. Ondanks dat het voederdieren zijn kan je net zo goed voor ze zorgen (Lijkt me dat ze anders stress hebben en dit effect heeft op hun smaak, etc) Ik heb ook korte tijd muisjes gehad om mee te fokken maar die zaten lekker ruim met genoeg huisjes en ook speelgoed zodat ze genoeg te doen hadden. (Misschien gaat het daarom zo mis met je muisjes, gewoon puur die verveling) Op basis van de foto's kan ik niet goed zien hoe je hok er nou precies uitziet maar ik ga er maar vanuit dat ze bijna niks te doen hebben, juist dit is belangrijk voor kleine knagers. Vooral jonge ratjes hebben veel uitdaging nodig om lekker energie kwijt te kunnen.
Mijn dames gaan hier nog goed, ben gisteren begonnen met de gaasboom, alleen jammer dat ze het groen gecoate gaas niet meer hadden dus heb gewoon metalen, hopen dat het lang goed blijft.Ga vanmiddag verder en dan daarna de kooi schoonmaken en inrichting weer compleet veranderen, merk dat Gummy en Jelly dat echt geweldig vinden. Gummy zat vanochtend lekker in de buis alweer verstopt
Tigress schreef:Pfft, zit stiekem toch te kijken voor een ritten...nieuwe frisse start...maar het is zo lastig >.<