Heb je ze samen tegelijk geadopteerd, of had je de ene al?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), dus nu kan ik mooi schilderen van de zomer

Hebben ze geen termijn gegeven van hoe lang ze normaal wachten of een eigenaar zich meldt?
Enige wat hem qua geur echt trekt is mijn rugzak als ik pas thuiskom van een warm fietsritje (lees, bezweet onder mijn oksels
)
Wat lastig dat het al zo lang aansleept. Hopelijk kunnen ze je vanmiddag wat verder helpen!
Straks maar naar de winkel om de oude brokjes terug. Aan het twijfelen of ik de nieuwe gewoon weg doe of nog eens probeer met trager introduceren (weekje 10%, dan week 20% enz.). Wat denken jullie?

Zertab schreef:Ja klopt, opvanggezin mag dan beslissen of ze haar houden of niet. Maar gezien ze kittens heeft blijft ze daar voorlopig wonen.
Fireheart schreef:Iolanthe, hoe ‘snel’ heb je het nieuwe voer nu geïntroduceerd? Volgens mij zijn daar dus hele tabellen voor online
Half half met zijn vertrouwde brokjes, denk ik. Bedacht pas te laat dat waarschijnlijk geen goed idee was :/ We hebben daarnet nog wat gespeeld en hij ligt nu lekker in het zonnetje te slapen, dus gelukkig heeft hij zelf niet al te veel last. Fireheart schreef:Iolanthe, hoe ‘snel’ heb je het nieuwe voer nu geïntroduceerd? Volgens mij zijn daar dus hele tabellen voor onlineZertab schreef:Ja klopt, opvanggezin mag dan beslissen of ze haar houden of niet. Maar gezien ze kittens heeft blijft ze daar voorlopig wonen.
Stiekem best stom dat jij niet de aller eerste keuze hebt
Iolanthe schreef:Fireheart schreef:Iolanthe, hoe ‘snel’ heb je het nieuwe voer nu geïntroduceerd? Volgens mij zijn daar dus hele tabellen voor online
Te snel, denk ikHalf half met zijn vertrouwde brokjes, denk ik. Bedacht pas te laat dat waarschijnlijk geen goed idee was :/ We hebben daarnet nog wat gespeeld en hij ligt nu lekker in het zonnetje te slapen, dus gelukkig heeft hij zelf niet al te veel last.

Fireheart schreef:Woops dat is inderdaad heel snel, gelukkig zijn katten ook snel weer de oude hoor wat dat betreft
Coco is hier op een punt beland dat hij echt naar buiten wil, help

Dus moet even kijken hoe ik het kan doen zodat alles op een logische manier opgeraakt 

.
zo komt het vast wel goed!