Heb je ze samen tegelijk geadopteerd, of had je de ene al?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zertab schreef:Ja klopt, opvanggezin mag dan beslissen of ze haar houden of niet. Maar gezien ze kittens heeft blijft ze daar voorlopig wonen.
Fireheart schreef:Iolanthe, hoe ‘snel’ heb je het nieuwe voer nu geïntroduceerd? Volgens mij zijn daar dus hele tabellen voor online
Fireheart schreef:Iolanthe, hoe ‘snel’ heb je het nieuwe voer nu geïntroduceerd? Volgens mij zijn daar dus hele tabellen voor onlineZertab schreef:Ja klopt, opvanggezin mag dan beslissen of ze haar houden of niet. Maar gezien ze kittens heeft blijft ze daar voorlopig wonen.
Stiekem best stom dat jij niet de aller eerste keuze hebt
Iolanthe schreef:Fireheart schreef:Iolanthe, hoe ‘snel’ heb je het nieuwe voer nu geïntroduceerd? Volgens mij zijn daar dus hele tabellen voor online
Te snel, denk ikHalf half met zijn vertrouwde brokjes, denk ik. Bedacht pas te laat dat waarschijnlijk geen goed idee was :/ We hebben daarnet nog wat gespeeld en hij ligt nu lekker in het zonnetje te slapen, dus gelukkig heeft hij zelf niet al te veel last.
Fireheart schreef:Woops dat is inderdaad heel snel, gelukkig zijn katten ook snel weer de oude hoor wat dat betreft
Coco is hier op een punt beland dat hij echt naar buiten wil, help