Ik heb van de week de bellie bak eindelijk gedaan, maar die is niet zo heel spectaculair geworden om eerlijk te zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Ik heb ook geen hamster, maar vind de bakken zo gaaf. En het stomme is: twee weken geleden was in bij Wesdijk, maar ben stik vergeten om naar de scapebakken te kijken.Ik kwam heel specifiek voor k9hondenkoekjes die in de connectables passen. Ik zou bijna zo’n bak neerzetten alleen om naar te kijken. Het past wel een beetje bij mijn ‘dinosaurusbak’ hahaha. Ze heet Charlotte en heeft een roze mutsje op.
[ [url=m/U0ieXK.jpg]Afbeelding[/url] ]
__Sannne schreef:Ohja sorry, niet goed gekeken. Hij is echt prachtig en zou hem zo op willen halen, maar tegelijkertijd wil ik ook graag zelf eentje bouwen en het is een beetje ver weg.
Ik ben afgelopen weekend verhuisd naar een appartement waar heel mooi ruimte is voor een hamster. Mijn vriend staat er gelukkig ook achter dus ben mij nu rustig aan het oriënteren op een hamster en hamsterscaping. Wil eerst alles in huis hebben en dan bij een fokker informeren voor een Russische dwerghamsters. Zoveel zin in!
AlwaysH schreef:Mooie scape Denise! Ik zou er zelf misschien nog wat meergedroogde plantjes ed in hebben gedaan om de open plekjes wat meer 'kleur' te geven!
Ik heb van de week de bellie bak eindelijk gedaan, maar die is niet zo heel spectaculair geworden om eerlijk te zijn.
JesdaJinn schreef:Ik ben morgen vrij. Denk de bak ook maar even verschonen en dan een echte scape bouwen.
Heb er nu voor nood wat extra huisjes etc ingezet om de open plekken op te vullen.
Eerst afwachten hoe erg de fysio mij zo te pakken heeft. Vorige week was geen pretje..
kiwiwitje schreef:Heb je voor hamsters eigenlijk eetbare plantjes? Die hadden we voor de Baardagamen bijvoorbeeld wel. Want die zou je in zo'n scape kunnen verwerken. Of werkt dat zo niet?
Jorex schreef:Pfft. Ik zit hier wel echt mijlenver van de fokkers vandaan. Het zijn echt allemaal syrenfokkers hier in Noord-Holland.
Oh ja, dat is echt vreselijk als mensen ze samen willen houden.
AlwaysH schreef:Ik stuur je wel een foto Denise, het ziet er echt nog tien keer erger uit...![]()
@Jorex, gewoon een grote bak neerzetten.![]()
En ja, Double Special fokt ook, maar die promoot dit niet zodanig... Dus daar kom je ook vrijwel niet achter.