Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Licor schreef:Zijn hier ook mensen die agillity wedstrijden doen met hun hond?
Ik zou graag competities willen gaan doen in de toekomst maar ik weet niet goed hoe het in zn werk gaat.. kun je je gewoon inschrijven of moet je aan bepaalde dingen voldoen enz?
Is er iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen als ik wil starten?
troi schreef:Ik ga ook meelezen!
Heb een pup van 13 weken (mix van border/ aussie/ bouvier en berner sennen). We zijn nu bezig met de puppencursus en clicker training. Dat pikt mevrouw goed op dus willen we hierna doorgaan met de vervolgcursussen. Uiteindelijk willen we agility gaan doen. Dat duurt natuurlijk nog een flinke tijd maar tot die tijd kan ik natuurlijk al wel van andermans ervaringen leren!
[ [url=m/MscpaD.jpg]Afbeelding[/url] ]
KimD schreef:[troi schreef:Ik ga ook meelezen!
Heb een pup van 13 weken (mix van border/ aussie/ bouvier en berner sennen). We zijn nu bezig met de puppencursus en clicker training. Dat pikt mevrouw goed op dus willen we hierna doorgaan met de vervolgcursussen. Uiteindelijk willen we agility gaan doen. Dat duurt natuurlijk nog een flinke tijd maar tot die tijd kan ik natuurlijk al wel van andermans ervaringen leren!
[ [url=m/MscpaD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met deze kruising zou ik eerder kiezen voor hoopers of een andere minder belastende sport dan agility.
KimD schreef:Licor schreef:Zijn hier ook mensen die agillity wedstrijden doen met hun hond?
Ik zou graag competities willen gaan doen in de toekomst maar ik weet niet goed hoe het in zn werk gaat.. kun je je gewoon inschrijven of moet je aan bepaalde dingen voldoen enz?
Is er iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen als ik wil starten?
Waar wil je wedstrijden gaan lopen?
Landelijk, of regionaal?