Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anyway, hier kun je toch al zien dat er ruim voldoende vacht over blijft.
De witte moeder was gedekt door mijn lotharinger ram die madagascar gekleurd is. Ik had gehoopt op wat madagascars maar ondertussen weet ik nu dat albino + madagascar 100% zwart geeft
Waren heel verbaasd over de witte voetjes die enkele hebben. Dat moet dan van de moeder komen maar dat zie je dus niet door haar witte vacht.
blijven ze zo? 

Al sinds wij deze kip hebben vliegt zij ‘s nachts over de draad om bij de buren te slapen. ‘S ochtends komt zij dan terug om te eten en haar ei te leggen. Nu, sinds enkele weken kwam ze nog enkel terug over de draad (1,80 trouwens, sterke actie voor een kip) om te eten. Maar goed, ik gun de buren wel een dagelijks eitje, ze mag er ten slotte in hun stro overnachten. Een ei meer of minder maakt hier niet veel uit.
DeMolenhoek schreef:Er is zonet een konijn bevallenSuper gezellig, weer hele kleine baby’s! Moeder is kruising lotharinger met blauwe van ham. Vader is mijn lotharinger ram
Nog geen foto’s uiteraard voor de rust van moeder en kind.
Maar, wel foto’s van het oudste nest, nu 4 weken. Je ziet ze gewoon groeien.
[ [url=m/wN3sy2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poekkie schreef:Dat die allemaal uit 1 konijn komenwat groeien ze goed!
Is het laatste nest ook zo groot?
Dat is wel normaal voor een konijn.
Dus 36 in totaal nu. Daarvan is het nest van 5 een raszuiver nest van Lotharinger, die worden verkocht (zijn zelfs al gereserveerd) De 4 papflesbaby’s blijven. Lijken voorlopig allemaal voedsters te zijn dus die krijgen een hele grote ren buiten.