fannetje schreef:Hopelijk is Boots weer snel beter, zou idd fijn zijn als jullie iig nog wel wat kunnen doen. Lijkt me niets voor een flat om niet te mogen werken in welke vorm dan ook.
Niets doen is idd geen optie. Maar we moeten wel dealen met een heup die nooit echt zal herstellen.
Dus dan maar de activiteiten aanpassen. En zorgen dat zijn kwaliteit van leven goed blijft.
Vandaag eventjes een paar dummy’s mogen halen. Wellicht niet verstandig, maar hij is dan zooooo blij en dat is ook wat waard.
Wij hebben gedurende de 'lockdown' vooral aan steadiness gewerkt, maar moeten nu echt gaan focussen op het waterwerk. Daar is meneer namelijk niet zo van.. Wild wordt wel steeds minder spannend, en het vossenvachtje (met dummy-delen erin) is zelfs leuk geworden!
Maar wel top dat jullie gewoon door geoefend hebben! Ik miste af en toe echt wel de houvast van naar een volgende les toewerken, heb mijn trainster ook wel meer dan eens filmpjes en vragen geappt voor feedback

?
De dichtsbijzijnde viszla fokker echter heeft geen interesse om af te spreken, hij zei dat ik de website maar in de gaten moet houden wat betreft pups. Maar dat bedoelde ik dus helemaal niet
Wij zouden graag eerst willen kennismaken voordat we een ras uitkiezen. Op verschillende wachtlijsten staan lijkt me ook niet zo handig!?
Onze ESS was 'heel actief', maar niet 'bat sh*t crazy'. Die was 75% veldlijn, 25% showlijn. Heb het dan wel over de ESS. De WSS die ik zelf tegenkom zijn relaxter dan de meeste ESS die ik ken. Máár dat kan natuurlijk goed zijn omdat dat een bepaalde fokker is die daarop fokt waar toevallig een paar mensen er een van hebben in mijn regio.
Als hij een keer een uurtje losloopt en nog twee keer een halfuurtje, dat kan maar dan is hij niet happy. Als we een van die kortere wandelingen vervangen door anderhalfuur fietsen of wandelen op een onbekende locatie, dan heeft hij pas echt zijn uitdaging gehad. Wat overigens niet gelijk is aan dat hij moe is, want dat is hij dan zeker niet. Hij kan zo anderhalfuur fietsen, een kwartiertje slapen, en dan is hij weer opgeladen
)
Maar ik ben gewoon nog niet helemaal 100% weg van beide...