Ik heb wel een stuk schaduwdoek tegen het schuurtje aan gezet zodat de zon een groot deel van de dag niet direct op het hok schijnt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb wel een stuk schaduwdoek tegen het schuurtje aan gezet zodat de zon een groot deel van de dag niet direct op het hok schijnt.
1 januari was mijn 7 jarige opa Pip overleden. Nu mis ik dit enorm... maar omdat wij een nieuwbouwhuis hebben gekocht dacht ik: ik wacht er nog even mee nieuwe caafjes aan te schaffen dan hoeven ze maar 1 keer te verhuizen. 
Ze heet Onna! 

al heb ik dat zelf nooit laten doen, mijn jongste castraat was met 6 maanden. Kiekeboefje schreef:Ja Onna komt eerst boven te wonen en Teun beneden. Dan word Teun gecastreerd wanneer dit kan. Weet je toevallig op welke leeftijd dit mag?
beert schreef:Kiekeboefje schreef:Ja Onna komt eerst boven te wonen en Teun beneden. Dan word Teun gecastreerd wanneer dit kan. Weet je toevallig op welke leeftijd dit mag?
Oooh die Teddy zag ik ook voorbij komen, wat een schatje is dat!
Castratie kan vanaf 250 gram, maar lang niet elke dierenarts doet dat. Ik zou even bij je dierenarts informeren wat zij doen. Maar het kan dus al heel jong.
ik ga morgen even bellen! 
Die tik krijgt hij zeker wel maar het lijkt weinig effect te hebben, ik moet toch gaan brainstormen over een andere manier