Nee jij voert ze niet maar de ouders vliegen toch wel eens rond? Hebben die niet stiekum ergens een flacon met iets liggen waar uit gedronken wordt? Hihi Edit oef tikfouten
Laatst bijgewerkt door karuna op 21-12-17 19:13, in het totaal 2 keer bewerkt
Haha, alleen mijn man drinkt weleens whisky en dat staat stevig achter slot en grendel, dus daar zouden ze wel moeite voor moeten doen Hoewel Sterre gisteren wel uit de kooi wist te komen haha. Ik sluit niets meer uit
Lastig want bij deze geldt "time will tell" maar ikzelf háát onzeker afwachten. Hopen op het beste dan maar . Meer zorg dan dit kan je niet geven. Het beestje heeft het maar getroffen bij jou !
Bij mijn vriendin die -zoals ik al eerder eens geschreven heb- catharina's kweekt, zat in haar laatste nest van 3 ook een achterblijvertje. De andere 2 (inmiddels de mijne ) zijn kerngezond. Kan in een nest altijd gebeuren helaas.
Jawel Ik heb ook al wat in gedachten, maar ik vind het eng om hem een naam te geven. Straks zul je zien dat ie morgen opeens dood is omdat ik het gejinxed heb
Lukasje, heeft nr 3 het wel gered? Het kan idd gebeuren. Dit is een rotfoutje van de natuur.
De eerste 10 tot 14 dagen is meestal de kritieke fase. De zwakkere vogels komen daar dan niet door. Deze heeft het geluk dat ie een ijzersterke wil heeft, want ik had zelf eigenlijk ook niet verwacht dat ie de 16 dagen zou halen. Ik hoop dat ik hem ooit mag ringen Dat gaat echt een klein feestje worden!
Alvast een klein positief puntje: De vogelarts had het kleintje tussen de 10 en 12 gram geschat. Vanochtend gewogen en met lege krop weegt het 17 gram. Nog steeds veel te weinig natuurlijk, maar in ieder geval boven onze verwachting!
Mijn kleine vechtertje is 18 dagen oud. Gisteren woog hij 17 gram en vanmorgen 22 gram! Natuurlijk is dat nog veel te weinig, maar toch is hij op 1 dag bijna eenderde van zijn eigen lichaamsgewicht aangekomen. Ik voer met een soort astronautenvoer en dat lijkt goed aan te slaan, maar het kan natuurlijk nog altijd mis gaan.
Ik ben zo trots op hem/haar Zelfs wanneer ie het toch niet red!
Ik ben vliefd , wat een prachtige baby . veel knapper dan andere baby vogels
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-17 13:46
Rebecca schreef:
Ik ben vliefd , wat een prachtige baby . veel knapper dan andere baby vogels
Ik heb nog geen idee wat voor mutatie hij is Sowieso witmasker, maar kan ook met gezoomd zijn en met parels of cinnamon of een combinatie van alle drie Ik zie voorlopig nog geen veerpennen. Maar eerst maar eens groeien. Ik hoop dat ik hem straks mag ringen. Dat zou de eerste mijlpaal zijn Hij kijkt al zo wijs de wereld in met zijn kieroogjes