Och... wat een mooie foto.. Mama ligt te genieten..
Natascha
Geplaatst: 05-07-17 14:50
Mooie en lieve fotos komen hier voorbij. Zal mijn tuig ook maar eens aanmelden. 12 mei zijn onze 3 ragdoll kittens geboren. 2 meisjes en 1 mannetje.
Bijna onmogelijk om tegelijkertijd wakker te fotograferen de druktemakers dus maar 3 losse luilak fotos: Dolce Vanilia. Wordt denk ik seal point net als haar moeder maar heeft wel witte voetjes.
Pictsie met broertje Georgeous. Allebei bicolour zoals hun vader.
Georgeous in slaapmodus.
7,5 week, superspeels en heerlijke knuffelkittens.
Hahah heel angst aanjagend Roosch, die van jou vind ik ook echt prachtig! Geniet altijd als er weer een topic van ze op bokt voorbij komt!
Memphis doet het echt geweldig, ben vandaag weg geweest, hij was enorm blij dat ik weer thuis was kon niet stoppen met mauwen en liep me de hele tijd achterna. Hij durft ook al wat dichter bij de hond te komen, en maakte vandaag een foutje door boven op mijn ragdoll te gaan staan omdat hij zo geconsentreerd san het vliegen vangen was
Hij is echt enorm lief! Echt bizar 2 dagen hier en me nu al overal volgen en bescherming zoeken als iets eng is. Hij vindt zichzelf trouwens ook erg knap! Hij kan een hele poos voor de spiegel gaan zitten
Aah dat is altijd naar dromen! Bij mij is het met de ragdoll en de hond al een paar keer werkelijkheid geweest, ze is een keer mee naar buiten geglipt en een dag later zat ze heel zielig beneden in de galerij te mauwen, en een paar weken terug uit het raam gesprongen maar niet ver gekomen omdat het zeer deed en heeft ze zich onder een auto verstopt. De hond heb ik al een paar keer ergens anders op moeten halen, iets met hormonen en puberen
IMJ
Geplaatst: 05-07-17 21:49
@stravotopper! Jouw kat wordt ook al groot! Hij is echt kortharig hè, of lijkt het zo?
@natascha, ze zijn heerlijk fluffie! Ónze sibeer (komt over 2,5 week) lijkt op jouw dolce vanilia, ik ben erg benieuwd hoeveel zwart er uiteindelijk over het hoofd zal gaan, het begint met zo'n gekke clownsneus
Leuke foto's Roosch, malle kat!
Memphis is al 3 maanden denk ik?
Ik ga eens even naar je topic kijken Monique.
Hebben jullie daar topic gelezen van de kat die uit het lege huis gehaald is die nog een kitten bleek te hebben? Kitten is na 2 weken allen zijn ook opgehaald? Zo bijzonder!
Ik ben een beetje lomp geweest en heb morgen ongetwijfeld een blauwe voet. Nu ligt mijn Kedi altijd trouw op mijn voeten 's avonds en 's nachts. Als ze nu es stil lag..
Haha alleen als de poesjes ook meekomen. nee ik struikelde over een tegel van 60x60 die overeind stond en die landde op mijn poot. geen bandenschade maar wel gevloek. En de kat die me droog stond aan te kijken.
Jeika
Geplaatst: 05-07-17 23:43
Dit is Bert: En dit is Lotje! Dit is hun moeder: siameesxragdoll
Wat een ontzettend leuke kittens komen er voorbij! (Dat zwarte op mijn duim is inkt )
@Roosch moet de foto's van jouw katten niet aan mijn vriend laten zien die heeft een mega zwak voor witte katten.
Heb hier nu ook twee hummeltjes rondlopen, naja ze zitten nog even in quarantaine want ze zaten vol vlooien en hadden bleek tandvlees. Dus gisteren gewassen en behandeld. En Muis is naar verwachting drachtig ze is begin juni gedekt. Begin zwaar te worden en is niet meer krols geweest. (Ze is een HTK en het nestje is eenmalig als de kittens dan 8 weken zijn gaat ze onder het mes.)
Mama in spé
En samen met haar zusje Mini (die is al wel geholpen)