Amaris schreef:Ik ben nog allergisch ja helaas voor heel veel. Mijn poezen, parfum, hooikoorts, stof noem maar op. Ik zit in bestuur dierenambulance dus rij zelf geen diensten.
Fannetje ik werd door iemand die in dezelfde periode als ik een pup zoekt getipt over Vossenheide. Heb gebeld, mevrouw wist nog niet zeker of ze dan een nestje zou hebben, maar zou me op de hoogte houden. Daarna pas ben ik gaan googlen en ik dacht dat het alles wat wat ik niet wilde. Pups groeien bv niet in huis op. Maar op fb is een Vossenheide groep en ál die mensen zijn er zo positief over te spreken en hebben zulke fijne en mooie honden dat ik ze nu (mits ze dan pups hebben) toch overweeg. We hebben het dan over F3 generatie, ze hebben een eigen reu. Ze vragen geloof ik 850 euro.
Is het erg dat pups niet in huis opgroeien dan? Die van mij is ook niet in huis opgegroeid maar in een kennel als pup zijnde. Toen ze bij mij kwam, was ze natuurlijk wel in huis. Ging prima snel zindelijk. Moet zeggen dat ze nu nog steeds liever buiten is dan dat ze binnen moet zitten hoor
Regen, ja daar heeft ze dan wel weer een hekel aan