En echt, dat past best hoor, zo'n Yorek in een Cuore

Voordeel van dat hij amper kan staan/zitten is dat hij nu wat eerder dan toch maar gewoon gaat liggen. En het autootje is dan ook zo klein dat hij ook liggend gewoon uit het raam kan kijken, wat hij heel prettig vindt haha. Ons eerste ritje was naar een indoor hondenspeelplaats 20min verderop. Helaas waren er geen andere honden toen wij kwamen

Na de tweede rit besloot hij wel dat deze auto niet ok is. We liepen naar de auto, hij stapt op het opstapje, op het moment om verder door te lopen de auto in. En *klik*. Nope! Not gonna do it! We stonden toen alleen wel op stal en moesten dus nog naar huis. En eigenlijk toch ook gewoon te ver om het even met hem te lopen.
Dichterbij dan dit wilde hij echt even niet meer. Verder ook geen stres of paniek ofzo. Gewoon nee. En auto? Welke auto? Ik weet van geen auto.

Heb hem even de tijd gegeven om het te verwerken en daarna mijn armen achter zijn oksels langs gekruist en hem zo naar de auto gelopen/getrokken/geduwd haha. Zelf de voorpoten erin getild. En toen met een heeeeele diepe zucht zette hij dan zelf toch ook maar zijn achterbenen erin. Met een blik van "Ben je nu blij?!? Heb je het weer voor elkaar?!? Denk maar niet dat ik er hierna ooit nog weer in ga, puh".

Dus. We waren weer thuis, maar de komende twee weken doen we even net alsof de auto niet bestaan en dan gaan we daarna gewoon weer verder alsof er nooit wat gebeurd is.
Verder ook de snuffelmat binnengekregen die ik al een tijdje wilde.

Dat vond ie leuk!
Maar Yorek zou Yorek niet zijn als hij niet binnen een paar minuten doorhad dat het heus veel sneller gaat als je dat ding gewoon bij een hoek oppakt en leegschud

Nou ja, houdt hem ook bezig... Alleen dan wat minder lang