Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sky schreef:TS, ik denk niet dat het aan jou is om eisen te gaan stellen en te bepalen of ze de kat meekrijgen of niet.
Daarnaast vind ik dat je gebruik hebt gemaakt van emotionele chantage.
Sheran schreef:Ik begreep dat uit de 4e post van TS. Advertenties gezet en actief gezocht, maar in de verkeerde straal. Net als TS.
tita schreef:Ts ik vind dat je in je eigen voordeel praat
Eerst neem je het kwalijk dat ze paar dagen stil zijn. Wat logisch is ze moeten alles nadenken
Vervolgens willen ze haar zien en nu moeten die mensen wachten op een reactie van jou NA je vakantie?
Ongeacht wat je reactie gaat worden
Omgekeerde wereld en onbeschoft
Simbaa schreef:Ben het helemaal met Tita eens. Moet eerlijk zeggen dat ik Ts in dit topic steeds minder ben gaan waarderen.
Echt top dat je gebeld hebt, maar hoe je het ni afhandelt ben ik minder over te spreken.
(Maar misschien komt dat wel omdat ik van mening ben dat de eigenaars moreel gezien gewoon recht op hun kat hebben. Heb nu het idee dat je ze heel erg aan het lijntje houdt)
Simbaa schreef:Ben het helemaal met Tita eens. Moet eerlijk zeggen dat ik Ts in dit topic steeds minder ben gaan waarderen.
Echt top dat je gebeld hebt, maar hoe je het ni afhandelt ben ik minder over te spreken.
(Maar misschien komt dat wel omdat ik van mening ben dat de eigenaars moreel gezien gewoon recht op hun kat hebben. Heb nu het idee dat je ze heel erg aan het lijntje houdt)
Thenexttry schreef:Sorry ik ben inderdaad op vakantie dus reageer niet veel.
ik kreeg wel ineens een berichtje na een paar dagen stilte.
Er stond in dat ze graag langs wilde komen en dan pas haar beslissing pas kon maken.
Dat de kat jong genoeg is om aan een nieuwe situatie te wennen etcetera.
Ik heb nog niet gereageerd en kijk na mijn vakantie wat ik hiermee moet
Ze gaat niet zomaar weg en mbt hun verhuizing vraag ik mij sowieso af hoe ze het voor hun zien. Ze zitten nu in een tijdelijk onderkomen en hebben hun andere kat ook tijdelijk ergens gebracht.
Sowieso als ze langs komen krijgen ze haar niet gelijk mee. En eerlijk moet sowieso nog kijken wat ik doe.
danzzz schreef:Wijze les TS. In zulke gevallen NIET bellen en zeker geen topic op bokt openen.
Ik was heel aangenaam verrast door het sociale moraal van TS, en ik vind dat ze nog steeds ontzettend meegaand en meevoelend is.
tita schreef:Thenexttry schreef:Sorry ik ben inderdaad op vakantie dus reageer niet veel.
ik kreeg wel ineens een berichtje na een paar dagen stilte.
Er stond in dat ze graag langs wilde komen en dan pas haar beslissing pas kon maken.
Dat de kat jong genoeg is om aan een nieuwe situatie te wennen etcetera.
Ik heb nog niet gereageerd en kijk na mijn vakantie wat ik hiermee moet
Ze gaat niet zomaar weg en mbt hun verhuizing vraag ik mij sowieso af hoe ze het voor hun zien. Ze zitten nu in een tijdelijk onderkomen en hebben hun andere kat ook tijdelijk ergens gebracht.
Sowieso als ze langs komen krijgen ze haar niet gelijk mee. En eerlijk moet sowieso nog kijken wat ik doe.
dat dik gedrukte kan er niet uit maken dat je begaan bent.
En opeens zeg je dat je wel reageert
Maar inmiddels zijn er velen maars
Volgens mij gaat die kat niet meer terug je wil voor je gevoel toestemming hebben om haar te houden
Contact opnemen was super goed maar nu heb je inmiddels ook in de gaten dat de kat weer weg kan en dat wil je niet
En daar ga je voor
Kat chippen niet gedaan is pech is helemaal absurd
danzzz schreef:Wijze les TS. In zulke gevallen NIET bellen en zeker geen topic op bokt openen.
Ik was heel aangenaam verrast door het sociale moraal van TS, en ik vind dat ze nog steeds ontzettend meegaand en meevoelend is.