Ja ik ben zo blij dat we er een houden! Eliwood en Florina passen qua karakter toch het beste bij ons, ook al zijn het allemaal ontzettende schatten. Hector is voor mij gewoon veel te actief en Ninian is ook vrij ondernemend en tja Athos... Athos is Athos. Geweldige pup, vreselijke clown en boef die je weet te verrassen met wat hij wel en niet spannend vindt en ook erg actief. We moeten zo vaak om hem lachen. Daar gaat iemand echt een hele leuke pup aan hebben.
Of wordt het gevaarlijk als ik dat zeg, kirri?
Ah wat leuk dat je foto's van de puppyvisite hier hebt geplaatst, Van!
Ik zal ook weer even wat foto's plaatsen. Vandaag zijn ze alweer 6 weken en we komen net terug van de dierenarts waar ze hun controle e.d. hebben gehad. Ze hebben zich allemaal voorbeeldig gedragen al was het wel een onderneming daar te geraken.
En een man met witte herder fluisterde zijn hond toe "kijk zo moet het, goed opletten." toen ik Inara los aan de voet liet volgen richting spreekkamer, haha. Dierenarts knipte ook even haar wolfklauwtjes maar dat begon als een gek te bloeden en bleef ook maar bloeden. DA voelde zich best schuldig. Ik doe het normaliter ook gewoon zelf.
Verder vond de DA en assistente het leuke pups en ook de bijzondere vachtkleur viel ze direct op.
Alle pups zijn met vlag en wimpel geslaagd. En Athos al over de 4 kilo!
Haha, wat sielugh voor Ravi.
Maar hij krijgt er wel een lieve dochter voor terug om mee te spelen en ravotten.
Wauw, Spatter, wát een gave hond heb je zeg! Gestroomd kunnen ze idd niet zijn, maar doorkleuren kunnen ze idd allemaal nog. Ik ben iig erg benieuwd hoe ze gaan doorkleuren want ze zijn allemaal anders dan mama. Sowieso de vachtlengte natuurlijk (mama was rond deze tijd al echt pluizig) maar ook qua kleur is het echt anders. Ook Athos lijkt grijs te worden. Benieuwd of dat doorzet. De meisjes lijken tot nu toe nog het meest effen, maar ze zijn ook pas net 6 weken dus er kan nog vanalles gebeuren.
Ontwormen stellen we nog een paar dagen uit ivm de enting van vandaag, in overleg met de dierenarts. Volgende week puppytest. Ben benieuwd wat de wolfhondenkenner van de pups vindt!
En nu... tijd voor foto's! Nog geen foto van Florina, helaas, want het begon weer te regenen. Misschien later vandaag een herkansing en anders morgen... rotweer... het is dat de kalender toch echt zegt dat het augustus is...

Ninian (ja, met staande oortjes!)

Hector.

Eliwood. Florina op de achtergrond.

Athos.

Hector.

Hector.

Hector.

Hector.

Athos.
En tot slot nog enkele van Eliwood, omdat ie het makkelijkste model is.
Serieus.

Met Florina en mama.
Wildgirl, ik zal je een PB sturen. Volgens mij is dat niet zo ver weg.
Pfoe, ik moet toegeven... volgens mij ben ik vermoeider van het tripje naar de DA dan de pups.