Vraag me ook af of de vergrotingen van de basins nog doorgaan en het park nog groter gaat worden nu ze geen orka's meer mogen fokken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OutOfTheWood schreef:Ze mogen nu toch ook niet meer fokken hoorde ik een maandje terug. De staat heeft het verboden en nu heeft Seaworld een zaak aangespannen / gediend dat de staat niets kan zeggen over hun fokprogramma's etc.
Vraag me ook af of de vergrotingen van de basins nog doorgaan en het park nog groter gaat worden nu ze geen orka's meer mogen fokken
EvaC schreef:Vanavond in Rambam gaan ze achter de schermen bij het Dolfinarium. De teaser die ik gister op FB zag was behoorlijk schrijnend.
EvaC schreef:Vanavond in Rambam gaan ze achter de schermen bij het Dolfinarium. De teaser die ik gister op FB zag was behoorlijk schrijnend.
Jinte schreef:EvaC schreef:Vanavond in Rambam gaan ze achter de schermen bij het Dolfinarium. De teaser die ik gister op FB zag was behoorlijk schrijnend.
Heb de trailer(s) gekeken, en ben benieuwd naar de aflevering. Maar niet alles wat er wordt gezegd klopt en RamBam trekt ook zelf veel conclusies.
De bassins die je ziet zijn namelijk absoluut niet de enige bassins waar de dieren zitten als er geen shows zijn
Maar zoals ik zeg, ik ben benieuwd.
Maartje1990 schreef:Rambam heeft hun waarheid naar voren gebracht. Dat is niet perse waar.
Dat is niet hetzelfde als dat ik niet vind dat de bassins niet groter zouden mogen. Maar niet alles wat ze hebben laten zien en verteld hebben is waar