en de bovenlijn van dit soort honden iets weker is.Wij wonen in het Noorden van het land, dus wij waren het niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
.. tja, je moet er wat voor over hebben?
, en wat een mooie teef
.
15 uur is niks joh
nah grapje nederland is zo klein qua afstanden vergeleken met andere landen.
?
urosa schreef:En daarna v.d. pups, iedereen hier zit te komende jaren gebakkenKirri: huis is helemaal af, dus dat is heerlijk! Hele terrein is eigenlijk ook al omheind,dat scheelt ook.. Eerste klus project gaat waarschijnlijk een buitenverblijf voor de honden worden.
Just_Sannee: Ja, dan komen er wel wat meer foto's weer![]()
Begin december!

Citaat:Klopt, hij wordt wel steeds zekerder en stabieler, maar hij is er nog niet! Kan echt nog een onzeker guppy zijn (en dan vooral compenseren met een grote mond aka luide blaf)
Citaat:Berzloy kennel. Bijna 15 uur enkele reis.. tja, je moet er wat voor over hebben?
Citaat:Moeilijk om dichterbij het atletische type te vinden... in Polen ook aantal contacten maar die fokken echt zwaar.. ik vind dat zonde.. Gezondheid is voor mij belangrijker dan een mega beer te hebben die niet 'goed' meer kan lopen. Waarbij goed natuurlijk voor iedereen anders is, maar ik zie ze graag iets atletisch blijven.

. Maar tegelijk ook echt nog een puppy
.
. Kan hij pas echt waken hihi.
Vaak is het probleem ook de lijn (de baas dan!). Mijn honden mogen aangelijnd geen andere honden begroeten, mijn teef voelt zich dan veel sterker en dan wordt ze zeer dominant
het lastige is dat het mensen geen ruk kan schelen en als ze dan bijt is het natuurlijk mijn schuld