Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eoweyn_x schreef:Dan kun je ervan verzekerd zijn dat ze schijndrachtig is
Als ze echt heel veel last krijgt van haar hormonen (nestjes blijft maken, vervelend wordt) dan kun je ervoor kiezen om haar te laten castreren. Dat heb ik ook gedaan bij mijn voedsters, mijn arme exram had geen leven meer. Als ze zelf niets meer te plukken hadden begonnen ze aan hem..
love_animals schreef:het lijkt mij zo eng om je konijn te laten casteren maar bij mijn dekhengst is het wel echt nodig dus moet ik er maar doorheen bijten haha hebben jullie nog goede dierenartsen dichtbij Aardenburg haha
love_animals schreef:Ramiro schreef:jeeeh, wat een leuk topic, eindelijk eens ongegeneerd over konijntjes kunnen praten![]()
Wat een leukerds heb ik al voorbij zien komen en mooie verblijven. Ga gauw even bijlezen
Haha het is zeker een super leuk topic![]()
Eoweyn_x schreef:love_animals schreef:het lijkt mij zo eng om je konijn te laten casteren maar bij mijn dekhengst is het wel echt nodig dus moet ik er maar doorheen bijten haha hebben jullie nog goede dierenartsen dichtbij Aardenburg haha
Zie de link die ik hierboven geplaatst heb
Ik begrijp dat het eng lijkt maar met een goede DA hoef je je echt geen zorgen te maken
love_animals schreef:het lijkt mij zo eng om je konijn te laten casteren maar bij mijn dekhengst is het wel echt nodig dus moet ik er maar doorheen bijten haha hebben jullie nog goede dierenartsen dichtbij Aardenburg haha
lora22 schreef:love_animals schreef:het lijkt mij zo eng om je konijn te laten casteren maar bij mijn dekhengst is het wel echt nodig dus moet ik er maar doorheen bijten haha hebben jullie nog goede dierenartsen dichtbij Aardenburg haha
Ik wilde net een dierenarts zeggen maar die plaats ligt in zeeland? Ik woon in noordholland dus dat word hem niet haha
love_animals schreef:Ramiro schreef:jeeeh, wat een leuk topic, eindelijk eens ongegeneerd over konijntjes kunnen praten![]()
Wat een leukerds heb ik al voorbij zien komen en mooie verblijven. Ga gauw even bijlezen
Haha het is zeker een super leuk topic![]()
Marrie_L schreef:Lienie_F schreef:wat een leuke konijnen hierboven
bij die springfoto moest ik even goed kijken, ik vond het net lijken alsof hij eroverheen klom
Ik ookik zat echt te wachten op het commentaar 'en hier ontsnapt hij'
Wat een leuke beestjes
Lienie_F schreef:haha ons monster ontsnapt als we de ren verzetten. Dan wurmt hij zich gewoon tussen je benen door en dan gaat hij gras eten
gelukkig komt hij meteen terug als je op je hurken gaat zitten en hem roept