Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Cayenne schreef:Veel sterkte! Ik heb nog nooit van eye cold gehoord.
Ik zou je valkje ook even goed in de gaten houden. Parasieten zijn vaak erg besmettelijk onder vogels.
Cayenne schreef:En vogels zijn gelukkig keisterk, dus ze komt er vast gewoon weer bovenop hoor!
Ik heb hier een kleine babyvalk die vanaf dag 1 sinds haar geboorte alles tegen had (hartafwijking, kropontsteking etc etc), maar wonder boven wonder heeft ze het gered.
Cayenne schreef:Naar welke kliniek in Waalwijk ga je? Ik zit daar zelf ook met mijn vogels.
Heb je hem al eens op de keukenweegschaal gezet? Iedere ochtend even wegen voordat hij eet geeft een helder beeld of hij al veel gewicht kwijt is geraakt.
AMBERRTJEE schreef:Hij slaapt lekker en Chico zit tegen hem aan, ben al een beetje begonnen met de grote schoonmaak. Morgen ga ik de gehele kamer ontsmetten. Toen hij wakker werd rekte hij zich lekker uit, dat is al een goed teken in mijn ogen.
Ik was vanavond toch wel angstig hoe ik els zou aantreffen na mijn werk
AMBERRTJEE schreef:Cayenne schreef:Naar welke kliniek in Waalwijk ga je? Ik zit daar zelf ook met mijn vogels.
Heb je hem al eens op de keukenweegschaal gezet? Iedere ochtend even wegen voordat hij eet geeft een helder beeld of hij al veel gewicht kwijt is geraakt.
Ik ben bij de Langstraat geweest ivm de vogelartsen daar. Els weegt nu 410gram en dat is niet veel. Dus ik moet hem nu ook iedere dag idd wegen omdat hij echt aan moet komen. Wil vanaf morgen starten met eivoer in een spuitje