Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hasiinaaax schreef:Wie van jullie wonen er nog meer in een rijtjeshuis en heeft kippen? Mijn buren klagen er over .. Het is 1 kip met 6 kuikens.
Hasiinaaax schreef:Wie van jullie wonen er nog meer in een rijtjeshuis en heeft kippen? Mijn buren klagen er over .. Het is 1 kip met 6 kuikens.
Pina22 schreef:Hasiinaaax schreef:Wie van jullie wonen er nog meer in een rijtjeshuis en heeft kippen? Mijn buren klagen er over .. Het is 1 kip met 6 kuikens.
Ik woon niet in een rijtjeshuis, maar in een 2 onder 1 kap huis, met rijtjeshuizen er dicht naast. Ik vind het heel fijn dat de buren nog nooit erover hebben geklaagd, want ze willen wel eens zaterdag/zondagochtend om 8 uur gaan kakelen, en niet meer ophouden totdat iemand ze eten komt brengen ofzo![]()
Maar ik hoop dus dat ze er inderdaad geen last van hebben...
Hasiinaaax schreef:bedankt voor de tips etc!
Pff het is echt rotweer.. Het is hier echt aan het gieten. Zouden mijn kip en de kuikens er last van hebben? Het is ook aardig koud. Ik wil ze zo graag mee naar binnen nemen, maar dat gaat helaas niet. Ze zitten gewoon in een ren met een nu een zeil erover. Kip vertikt het om in haar hok te zitten. Het is dus wel droog, maar is het niet te koud zo?
_Floss_ schreef:Nouhou Amaris...![]()
Dat voorspelt niet veel goeds... mijn Hampies zijn nu 3 weken oud... ik hoop echt dat ik de rustige versie krijg....
Laptopmuis schreef:Hasiinaaax schreef:bedankt voor de tips etc!
Pff het is echt rotweer.. Het is hier echt aan het gieten. Zouden mijn kip en de kuikens er last van hebben? Het is ook aardig koud. Ik wil ze zo graag mee naar binnen nemen, maar dat gaat helaas niet. Ze zitten gewoon in een ren met een nu een zeil erover. Kip vertikt het om in haar hok te zitten. Het is dus wel droog, maar is het niet te koud zo?
Daarom is het ook niet verstandig om zo laat nog eieren uit te laten broeden... Heb je niet een stal of een hok waar je ze in kan zetten, waar ze dus beschut kunnen gaan zitten?
love_horse1 schreef:Wij hadden 2 kippen(ze zijn naar iemand toe die heel veel kippen heeft) , maar god zeg wat poepen die beesten veel zeg !! , onze hele tuin lag onder