Klopt hij is nu nog zo'n 8a9 cm maar kan max 15cm worden maar meestal zo romd de 12cm . Die van mij heb ook onwijs grote scharenXD die van jou vind ik ook erg mooi!
Oke,misschien wel verre familie van elkaar.hihi dankje!het is een echte toverbal.de eene keer blauw en de andere keer bruin,rood enz. Heel interessant om te zien. Ook het vervellen er van
Haha ja die van mij Is volgens mensen die ze eerder hebben gehad extreem fel blauw hihi ik vind hem zelf geweldig:)
floorsil
Geplaatst: 08-08-12 23:09
Mogen mij bijen ook mee doen. Ben daar vaak drukker mee dan mijn vissen ze staan bij paar huizen verder op het dakterras en nog een 2 kasten naast het huis van mijn ouders. Het zijn ook super leuke beestjes, nuttig en interessant.
Liesbeth1994
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-12 23:13
luckyencurl,zozo dus hij is nog feller geweest?
floorsil,lijkt me inderdaad zeer interessant maar ben een schijtert bij bijen,wespen en alle anderen vliegen die steken.haha heb je nooit overlast gehad?
the_titan
Geplaatst: 08-08-12 23:19
sallandval schreef:
ik vind die axolotl net een pokemon...
Zoek maar eens op Mudkip of Wooper. Die pokemen lijken erop.
Klopt Jack is nog best jong dus die wilde wel spelen en Kruimel gaat daar maar al te graag op in. Ze bijt ook niet, ze port alleen met haar neus. Onze andere katten meppen ook gerust een keer terug, want Kruimel kan wel eens heel irritant worden. Maar toch zijn ze meestal wel voorzichtig met haar.
Ik kom net van de markt (botten voor onze honden gaan halen ) en daar hadden ze drie frettenpups zitten, aawwhh, ze waren zo lief! Heel geïnteresseerd en nieuwsgierig, totaal niet bang! Ik heb me echt moeten inhouden om ze niet gewoon mee naar huis te nemen (maar da's om meerdere redenen niet zo verstandig natuurlijk..)
Rennie89
Geplaatst: 09-08-12 10:11
Ik heb een zwarte mini panter apart genoeg?
penelope444
Geplaatst: 09-08-12 21:09
Heej, ik heb nog niet alle pagina's gelezen en weet niet of het al voorbij gekomen is maar wij hebben een minivarkentje ; Gijs!
Ik heb ratten.. die worden door veel mensen als ongewoon of vies gezien... maar als ze eenmaal hier zijn geweest en kennis hebben gemaakt met mijn lieve kinders, dan zijn ratten "ineens" leuke en normale huisdieren
Bijinn
Geplaatst: 09-08-12 22:19
Wij hebben 2 baardagamen en 2 wateragamen gehad, vooral die laatste vond ik erg leuk en het terrarium vind ik heel mooi in de kamer (fris groen). Daarnaast fok ik al bijna 10 jaar tamme ratten. Veel mensen vinden dat nog steeds bijzondere huisdieren
Daphne, wat zijn ze (nog ) klein. Hebben die slakkies nog een bepaalde tempratuur waar je ze in moet houden?sorry,heb totaal geen verstand van slakkenbeestjes onderhouden.