En wat een schatje is Amy zeg
Die van mij lagen laatst ongeveer lepeltje lepeltje in hun kokosnoot, zo lief! Helaas niet gelukt om dat op de foto te zetten 
Mijn hok is zo goed als af trouwens, zal snel foto;s plaatsen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die van mij lagen laatst ongeveer lepeltje lepeltje in hun kokosnoot, zo lief! Helaas niet gelukt om dat op de foto te zetten 
Voor de afwisseling een stukje aardbei gegeven en ze is er dól op!
ben benieuwd of hij nog kan slapen straks! 

hoop dat mijn buurman lief voor ze is haha. Ach dat zal vast wel, heb een hoop spulletjes meegegeven, voer, heb een koffielepeltje geregeld zodat hij het voer goed kan afmeten
Ben nog speciaal noten gaan halen zodat ze lekker bezig blijven en ze hem niet 's nachts wakker houden

Hier waren de meiden van vrijdag tot maandag alleen, had een vol bakje eten neer gezet, meerdere snackdingen verstopt, bak verschoont, dikke laag bodembedekking er in. Ze zijn het weekend goed doorgekomen!
hebben ze ook een zandbadje? Veel doen daar hun behoeftes in en die kan dus erg gaan stinken na verloop van tijd.
ehmm, 1x per week een knaagblokje geperst kruidenhooi, alle wc rollen. En ik probeer elke week een speelding te maken met een doosje ofzo, nu hebben ze een wc rol met nog wat wc papiertjes, hooi en een paar zonnebloempitjes er in. Doe ik ook wel eens met een doosje of een trosgierst er in, of een mini stukje broodkorst ofzo. Ohja en ongeveer 2x per week en schoon zandbadje. Ik haal elke dag even de keutels er uit of vul hem bij als ze de helft er uit is geschopt, na een paar dagen kieper ik het hele bakje leeg en krijgen ze een nieuwe
!

Hij vond het alleen zo jammer dat ze zo schrikkerig waren. Ja dat snap ik ook niet
Als ik met de stofzuiger langskom kijken ze er niet van op maar als ik ga verzitten op de bank is dat eng
Maar heb al lang niet meer het holletje zelf gezien, dat hebben ze goed verstopt.
Een tijdje terug met dat warme weer hadden ze net nestje niet onder de bodembedekking gemaakt maar dr op, zo schattig om te zien hoe ze over elkaar heen liggen te slapen