Leo schreef:Toevallig van de week bij de DA het gesprek gehad, maar er is eigenlijk geen discussie over; die ballen mogen er gewoon aanblijven als er geen medische noodzaak voordoet. De DA is ook voorstander om reuen intact te houden. Hij doet het verder prima en is heerlijk stabiel. Ik merk sinds een paar dagen dat het snuffelen weer wat toeneemt. Als het te veel wordt naar mn zin geef ik hem Puur Hypersex, dat heeft in de ergste piek van de puberteit mooi geholpen. Toen liep hij met een kort rondje park met een strakke overprikkelde kop. Gelukkig heeft hij thuis nooit stress ervan maar die ergste periode was hij wel duidelijk écht moe. Alles gierde ook voor het eerst door zijn lijf natuurlijk. Die druppels werkten toen mooi voor hem.
De enige vervelende situatie die ik heb gehad was in een klein klaslokaal met een loopse teef wat niet gecommuniceerd was. Toen had hij het wat slecht (gillen en zenuwachtig) maar bleef hij ook bij me en bereikbaar en liet hij zich keurig zien (was een assessment). Voor een puber reu erg knapDus goede hoop dat hij wel zo stabiel blijft en het alleen maar makkelijker wordt. Zn vader wordt ook gewoon in een roedel teven gehouden zonder problemen en is de rust zelf.
Ik ben overigens wel echt van de mannen, met paarden ook. Ik kan prima met de dames maar in the end val ik altijd weer voor de coole sukkels.
Hypersex is sowieso wel een heel fijn middel!