Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Hoop zo dat het dan echt een keer wegblijft... Weet wel dat de kans groot is dat het ooit nog een keer terugkomt, ze zit er al zo lang mee, maar hopen op een wonder kan geen kwaad toch?
Hopelijk blijft het zo goed gaan.
. Zeker niet erg hoor maar de twee dagen ervoor heb ik ze helemaal niet gehoord. Lijkt vandaag wel weer beter te gaan.
Beter maar niet geven?
laughterline schreef:Hey iedereen, ik kom even binnen met een vraagje als dat mag!
Een vriendin van mij is zojuist teruggekomen van vakantie en heeft dit meegenomen als cadeautje voor m'n konijntjes. Nou weet ik dat er veel in de dierenwinkels te koop is wat eigenlijk niet goed is voor ze dus ik wilde het graag even checken. Als ik google of dat konijnen noten of honing kunnen eten komt er niet echt iets positiefs uit, maar waarom maken ze het dan zou je denken?Beter maar niet geven?
[ [url=m/rIJ0du.jpg]Afbeelding[/url] ]

en het is volgens mij ook niet het gezondst.

Dus ik kom hier meekletsen in de hoop wat inspiratie op te doen voor een leuk en veilig konijnenverblijf.

. Verder moet ik ze nu ook een supplement bijgeven, ontstekingsremmer en 2 keer per dag aerosol. Dat laatste heeft even geduurd voor ik dat op orde had dus dat krijgt ze nu sinds donderdag. Het plan voor nu is afwachten of deze combinatie van medicatie en supplementen (al dan niet tijdelijk ivm haar tanden) helpt, moest dit niet zo zijn kan ik nog altijd beslissen de slechte kiezen te laten trekken. Vind het alleen rot dat ze nog steeds antibiotica krijgt, morgen al exact 3 maanden. De rest nog een tijdje blijven doorgeven zie ik niet zo'n probleem in maar zou liefst zo snel mogelijk van die AB af zijn.
. De voedster gaat op date bij de opvang voor een nieuw vriendje. Voelt wel gek om zo snel een konijntje "te vervangen" maar voor haar waarschijnlijk het beste. Ze zit in haar eentje in een hoekje van ren, ziet er zo triestig uit daar

We hebben ooit een keer een degelijke gehaald waar ze vervolgens niet in verstrikt raken. Dat scheelt het meeste aan tijd en moeite. Met een beetje oefenen weet je het zo te timen dat ze er zo in rennen. Bij de reuzen lukt het wel met eten, maar de andere groep krijg ik daar niet echt mee omgekocht... Dus dan maar konijnen vissen
En beterschap voor haar oog.