Bedankt allemaal voor de felicitaties!
Ze had van mij een ZippyPaws burrow gekregen, de oester met 3 parels erin en ze vindt de parels helemaal leuk

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
noox schreef:Warboel, wat een leuk cadeautje voor Otje!! Haal je die speeltjes dan elke keer uit de VS? Is het verzenden dan niet vrij prijzig, en invoerrechten?
Marije wat groeit hij hard!! Hoe groot wordt hij uiteindelijk (ongeveer)?
Ik heb vandaag een foto gekregen van de 4 reutjes uit het nest waar ik er 1 van krijg!! Ze zijn alle vier super mooi bruin-wit gevlekt. (Australian labradoodles) Ik kan niet wachten tot ze 5 weken zijn en ik langs mag komen!!! Nog maar een maand wachten
Majabeestje schreef:Wat een mooi pupje!
Wij hebben ook een doodle gehad, medium. Hyperactief was zacht uitgedruktEn nerveus en onrustig. Poeh, geen makkelijke hond.
Oshaa schreef:Die speeltjes zijn echt super leuk! Ga ook eens kijken of ik er eentje kan bestellen.
Al vraag ik me af of Beer er iets mee doet, hij is vooral fan van zijn balletjes. Hij heeft er nu een stuk of 5 in de tuin en hij is altijd druk met ze van gegraven gat naar gegraven gat te verplaatsen, om ze vervolgens 'per ongeluk' weg te rollen en er weer heel snel achter aan te gaan.
Naar zijn knuffels kijkt hij weinig om, alleen soms tijdens een hyperactieve bui.
Hoop ooit eens een bal te vinden met een piepding die het langer dan een dag uit houd. Hij sloopt de balletjes niet, maar alle piepdingen gaan toch stuk (volgens mij prikt hij ze lek). Behalve bij de hele grote ballen, maar die vindt hij dan weer minder leuk...
Nayomie schreef:Al eens een Chuckit ball geprobeerd?