Puppy Erbij 2021

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 20:03

Jeetje Kaus, dat ziet er pijnlijk uit! Heel veel sterkte voor ‘m :knuffel: en donderdag ook met de operatie! :*

Bedankt allemaal voor de felicitaties!
Ze had van mij een ZippyPaws burrow gekregen, de oester met 3 parels erin en ze vindt de parels helemaal leuk :))
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 20:10

Wat een leuk cadeautje kreeg ze!!

Arya is ook echt helemaal gek van de Zippy Paws speeltjes. We hebben de kerstboom met ballen en de hot chocolate milk met marshmallows en die mini marshmallows zijn echt haar ALLES haha. Zo schattig hoe ze daarmee rond rent en speelt altijd. Ik ben echt groot fan van de speeltjes en wil ze allemaal hihi, net als de rest van P.L.A.Y. > zooo leuk <3

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 20:22

Ja Ot heeft nog een burrow (de honingpot met bijtjes), en een kroon en een punt taart van P.L.A.Y gekregen, beide zulke leuke merken <3
Deze kroon voor de prinses :))
Afbeelding

En ik moettttt echt deze ooit een keer hebben _O- misschien rond Halloween *pum*
Afbeelding

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 20:39

Kaus, wat ziet dat er pijnlijk uit! Hopelijk helpt de operatie.

Warboel, gefeliciteerd met Otje!
Wat groeien ze hard in een jaar.
En leuke cadeautjes!
Hier moeten ze het doen met knuffels van de kringloop (10ct per stuk :D ).

Waterblazer heb ik hier ook, vooral handig na het wassen en gebruik hem soms na het wandelen.
Maar meestal zijn ze in de auto al aardig opgedroogd.
Otis had vanmorgen een diepe modderpoel gevonden waar hij met veel enthousiasme doorheen aan het spetteren was en thuis was hij al weer droog en schoon.
Mijn vorige poedel nam ook nooit veel rommel mee in huis al mocht hij van mij niet in de stallen met vlas en zaagsel want dat bleef in z'n krullen hangen :D
Maar ben wel blij met 2 niet verharende honden :o
Liever een keer extra dweilen dan weken verharen.

De clown, gisteren 5 maanden.
Afbeelding

Inmiddels 54cm hoog en 16kg.
Afbeelding
Morgen mag hij weer naar school, volgende cursus :)

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 21:28

Gefeliciteerd Otje ! <3

Pff wat naar Kaus! Maar zijn die levens niet super gevoelig als die allemaal bloot liggen?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 21:53

Warboel, aahhhh die met die spookjes, geweldig _O-

Marije, knappe pup hoor! Hoog tijd voor een knipbeurt _O-

Lara, ja klopt. Dat zit propvol zenuwen. Daarom hebben we zo'n geluk dat ik Dexters nagels altijd erg kort heb gehouden. Daardoor is zijn leven heel kort en komt het niet de grond. Hij heeft met lopen nergens last van. Des te belangrijker wordt het om zijn nagels nóg korter te gaan houden. Hij is momenteel blijer met zijn teen zonder nagel dan met de tenen met nagels :(:)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 08:27

Kaus, beterschap. Hopelijk snel minder klachten, want het zal behoorlijk pijnlijk zijn.
Otje alsnog gefeliciteerd en helemaal blij met haat cadeautjes dus.
Otis had dus zin in een modderbadje, heerlijk!
Waterblazers, ik heb er 2e hands eentje gescoord 1,5 jaar geleden. Nogs teeds blij mee en Roetsj kan hem ook al steeds beter waarderen. Ik heb er ook eentje die verstelbaar is in sterkte en warmte, heel fijn. En hij is paars, dat was een groot pluspunt natuurlijk ;)

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 11:17

Warboel, wat een leuk cadeautje voor Otje!! Haal je die speeltjes dan elke keer uit de VS? Is het verzenden dan niet vrij prijzig, en invoerrechten?

Marije wat groeit hij hard!! Hoe groot wordt hij uiteindelijk (ongeveer)?

Ik heb vandaag een foto gekregen van de 4 reutjes uit het nest waar ik er 1 van krijg!! Ze zijn alle vier super mooi bruin-wit gevlekt. (Australian labradoodles) Ik kan niet wachten tot ze 5 weken zijn en ik langs mag komen!!! Nog maar een maand wachten :D

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 11:23

noox schreef:
Warboel, wat een leuk cadeautje voor Otje!! Haal je die speeltjes dan elke keer uit de VS? Is het verzenden dan niet vrij prijzig, en invoerrechten?

Marije wat groeit hij hard!! Hoe groot wordt hij uiteindelijk (ongeveer)?

Ik heb vandaag een foto gekregen van de 4 reutjes uit het nest waar ik er 1 van krijg!! Ze zijn alle vier super mooi bruin-wit gevlekt. (Australian labradoodles) Ik kan niet wachten tot ze 5 weken zijn en ik langs mag komen!!! Nog maar een maand wachten :D

Jeej, leuk! :D *\o/*

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 11:35

Nu, ze is er!!! Super blij zijn we met haar. Wat een heerlijk hondje is het. <3 <3 <3
Afbeelding
slapen in haar hokje, waar ze de anderen kan zien, maar ze wel met rust gelaten wordt
Afbeelding
de cavjes samen. Oma Joy, broertje Timo en kleine Ginny
Afbeelding
kennismaken met Opa Toby, de chowchow, onze patriarch.
Timo ziet ze vliegen :+
Afbeelding

Afbeelding
nog even de labradoodle van onze dochter in al zijn glorie. Het is een grote maat doodle. Wat een energie heeft dat beest, zeg :D

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 11:40

@sevke heerlijk, lekker gaan genieten!

en voor wat betreft doodles: de grote maat kalmeren het snelste uiteindelijk. Meestal als ze rond de 5 zijn, wordt het met de grote rustiger. De mediums en mini's blijven véél langer hyperactief ;)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 11:54

@noox nee hoor, er zijn een aantal Nederlandse webshops die ZippyPaws verkopen gelukkig! :) Deze komen bij Jules Hondenboetiek vandaan maar Uncle Percy en Beerbox verkopen ze ook.
Spannend je puppy!

@Kaus ach wat sneu dat hij er zo'n last van heeft zeg -O-

@sevke ahh fijn dat ze er is! Zo schattig <3 Lekker van genieten!

@MarijeR wat een lekker blij ei is Otis toch _O- Heerlijk <3

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 11:58

Wat leuk Sevke!

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 12:42

Wat leuk sevke, gefeliciteerd!! En prachtige doodle!

Warboel, oooh okee, dankjewel!! Zo eentje wil ik er ook wel voor mijn pupje kopen :)

Skippy, haha ik krijg een medium, ben benieuwd :) wil heel graag veel bezig zijn met de hond, trainen, wandelen, spelletjes spelen dus veel energie is gelukkig geen probleem :D

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:06

@Noox wij hebben ook een medium (mijn ouders), zwart-bont.
Moet wel zeggen - hij wordt dit jaar vijf - dat hij met name buitenshuis druk is, in huis merk je echt niet dat hij er is. Gaat vaak in de bench liggen en trekt zelf de deur achter zich dicht :')
Maar als we gaan wandelen is hij altijd hyper, en halverwege de wandeling hangt zijn tong dan onderhand op de grond, terwijl Toby (mijn eigen hond) veel beter doseert en dus de hele wandeling een gelijkmatig tempo volhoudt en dus zich minder hyper én minder moe maakt ;)

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:09

Wat een mooi pupje!

Wij hebben ook een doodle gehad, medium. Hyperactief was zacht uitgedrukt :+ En nerveus en onrustig. Poeh, geen makkelijke hond.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:10

De zippy paws en P.L.A.Y. speeltjes zijn idd veel te krijgen bij NL webshops, maar niet Alles - al zul je met een webshop misschien wel kunnen kijken of ze aan iets kunnen komen wat je specifiek zoekt.

Warboel, die halloween variant is ook echt fantaaastisch!!! Er is ook eentje met unicorns, maar die heb ik nog niet gevonden hier. Die vind ik ook zo leuk haha!

Wat leuk sevke! Geniet er van - maar zal vast goedkomen!

MarijeR, ik wordt altijd vrolijk als ik Otis voorbij zie komen haha!

fannetje, da's ook fijn als je zo'n blazer 2ehands voor een leuke prijs kunt scoren!!

---

Hier is ook eentje blij met een nieuw P.L.A.Y. speeltje > de milkshake!
Ze moest natuurlijk even verwend worden aangezien ze zo zielig is met d'r pootje :')

Afbeelding
Afbeelding

come PLAY with me

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 16-03-21 13:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:10

Majabeestje schreef:
Wat een mooi pupje!

Wij hebben ook een doodle gehad, medium. Hyperactief was zacht uitgedrukt :+ En nerveus en onrustig. Poeh, geen makkelijke hond.

Oh dat klinkt inderdaad niet fijn! :n
Die van ons is juist super makkelijk eigenlijk. Zoals ik zei: in huis merk je niet dat hij er is eigenlijk.

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:20

Die speeltjes zijn echt super leuk! Ga ook eens kijken of ik er eentje kan bestellen.
Al vraag ik me af of Beer er iets mee doet, hij is vooral fan van zijn balletjes. Hij heeft er nu een stuk of 5 in de tuin en hij is altijd druk met ze van gegraven gat naar gegraven gat te verplaatsen, om ze vervolgens 'per ongeluk' weg te rollen en er weer heel snel achter aan te gaan.
Naar zijn knuffels kijkt hij weinig om, alleen soms tijdens een hyperactieve bui.
Hoop ooit eens een bal te vinden met een piepding die het langer dan een dag uit houd. Hij sloopt de balletjes niet, maar alle piepdingen gaan toch stuk (volgens mij prikt hij ze lek). Behalve bij de hele grote ballen, maar die vindt hij dan weer minder leuk...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:20

Oshaa schreef:
Die speeltjes zijn echt super leuk! Ga ook eens kijken of ik er eentje kan bestellen.
Al vraag ik me af of Beer er iets mee doet, hij is vooral fan van zijn balletjes. Hij heeft er nu een stuk of 5 in de tuin en hij is altijd druk met ze van gegraven gat naar gegraven gat te verplaatsen, om ze vervolgens 'per ongeluk' weg te rollen en er weer heel snel achter aan te gaan.
Naar zijn knuffels kijkt hij weinig om, alleen soms tijdens een hyperactieve bui.
Hoop ooit eens een bal te vinden met een piepding die het langer dan een dag uit houd. Hij sloopt de balletjes niet, maar alle piepdingen gaan toch stuk (volgens mij prikt hij ze lek). Behalve bij de hele grote ballen, maar die vindt hij dan weer minder leuk...

Al eens een Chuckit ball geprobeerd?

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:23

dat milkshake speeltje is de max :D :))

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:24

Chuckit balletjes vinden we hier ook heel fijn, maar ook de Zogoflex speeltjes - hebben dan wel geen piep erin. Die zijn echt nagenoeg onverwoestbaar en het spul geeft alsnog goed mee aan de tanden. Ze stuiteren ook echt heel leuk en je hebt verschillende vormen; van balletjes tot werp sticks en dingen om te vullen met voer. Daar zou je misschien ook eens naar kunnen kijken. Is ook allemaal van duurzaam materiaal gemaakt e.d.

En misschien vind beer de zippy paws wel leuk, waar je telkens van die mini knuffies/balletjes erbij krijgt. Arya is bv echt helemaal gek met d'r mini marshmallows. die gooit ze door de lucht en ze speelt daar dan heel leuk mee zelf.

En Arya vind de jw hollee roller ballen super tof! Je hebt dat soort ballen ook met plastic binnenin zodat het kraakt als ze erin bijt; vind ze ook fantastisch!
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 16-03-21 13:27, in het totaal 2 keer bewerkt

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:25

sevke schreef:

Haha jaa! en ze hebben echt zoveel leuke dingen; hamburgers, hot dogs, etc.
Liefst wil je alles hebben :') :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 16-03-21 13:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:27

cursebreaker schreef:
sevke schreef:

Haha jaa! en ze hebben echt zoveel leuke dingen; hamburgers, hot dogs, etc.
Liefst wil je alles hebben :') :')

Oh dit klinkt echt heel geweldig! :))

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:29

Nayomie schreef:
Al eens een Chuckit ball geprobeerd?

Ja we hebben chuckit erratic - die vindt hij echt top, al zijn we hem op het moment kwijt (beetje jammer :') )

Ik dacht dat de meeste chuckit ballen geen pieper hebben? Zoek echt iets met een pieper, omdat we zoveel balletje hebben zonder (omdat die dus lek zijn of iets, al zien ze er nog helemaal oké uit).
Maar misschien heb ik nog niet goed genoeg gezocht - echt met de hoeveelheid dingen die er zijn raak je helemaal de weg kwijt soms.