Ga je me nou serieus pakken op het feit dat ik mijn oudste teefje niet laat inenten voor weil?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Komt ze uit het buitenland? Dat je haar pas met 15 weken hebt. Kan me niet meer helemaal herinneren.

Kaus schreef:Skye is echt gaaf KimKomt ze uit het buitenland? Dat je haar pas met 15 weken hebt. Kan me niet meer helemaal herinneren.
gelukkig in de tussentijd zo vaak mogelijk langs geweest maar poeh wel mn geduld op de proef gesteld.

wat doet hij dan? Wil die graag spelen of is het meer te dominant?
). Maar bij oudere hondje minder. Er zijn weer nieuwe melkkliertumoren bij gekomen en ze groeien enorm hard. Ze is al twee keer geopereerd. Nu dilemma alles eruit halen (wat da niet meteen zag zitten gezien dat wel wat zwaardere operatie is) of ??. Ze is ineens ook veel sneller moe en trillerig dus voor opereren eerst uitlsluiten of het niet uitgezaaid is
viel me ook op dat ze niet meer speelt met sammy.. maandag overleg da. Merk ook dat het me wel aan het nadenken zet over een 'opvolger' gezien ik 1 hond mwa vind.
Alleen hij probeert honden aan het spelen te krijgen door met zijn voorpoten naar ze te zwaaien, dat is nogal eng als je een klein hondje bent.
Dat is niet leuk!