Laughterline ik zou me daar niet teveel zorgen over maken hoor, lijkt eerder gewoon wat donkerder pigment te zijn Wat lief zo samen languit op bed
Ik heb eindelijk racemonster Steven vast kunnen leggen op beeld, oja dit is de poepschade na 2 dagen Had al wel het toiletje verschoond maar moest de rest nog vegen.
Anoniem
Geplaatst: 05-03-19 20:43
Heerlijk Air , kijk hem genieten
Tarzan heeft concurrentie van Boris
Dus hij grijpt even in
Zoveel vertrouwen dat de kat ze niks doet , Boris netjes afgericht . Begint al aardig te tonen hoeveel groter Lilo al is
Erna waren ze boos , nagelknip tijd Lilo haar eerste keer en ging best ok -kuch-
En toch morgen liggen ze weer aan mijn voeten
Air
Geplaatst: 05-03-19 21:50
Hier ook zo'n kat. Stiekem zijn konijnen ook gevaarlijje monsters dus hij is er zelfs eerder bang voor
Jeetje Rebecca, hoe oud is ze nu? ze mag op een gegeven moment wel stoppen met groeien
Ja Steven voelt zich wel happy, hij heeft geloof ik alleen van Lilo te horen gekregen dat je ook kan proberen te ontsnappen. De afgelopen dagen probeert die de tralieshekjes te verplaatsen. Ik denk dat ie boos is dat ze niet meer zonder toezicht in het "ons" gedeelte mogen Slippers eten.
Deze komt van de boerderij , lopen ze buiten kan hij jagen gaan . In deze gecontroleerde omgeving heb ik de macht over zijn driften
Haha ze is net 7 maanden
Go Steven , ik bedoel stoute Steven foei . Heb van buiten een steen van rond de 10 a 15 kilo naar boven gebracht , die ligt voor het hek dus daar is ze heel blij mee . Kan ze niet meer aan het hek trekken haha
Slippers lekker toch
evanescence
Geplaatst: 06-03-19 13:58
Hallo allemaal,
Dit zijn moppie (10 weken) en Perry (3 jaar)
Sinds kort woont moppie bij Perry in! Maar ja. Nu is het buitenhok niet groot genoeg voor twee konijnen. En moet er flink uitgebreid worden.
Ik ben opzoek naar toffe ideeën om een konijnen paradijs temaken voor hun tweeën. Ik hoop dat er hier leuke ideeën zijn?!
Zo is het buitenhok nu. Hier staan dan twee van die grasrennen aan elkaar aan op het gras. Maar Perry springt er overheen. En moppie gok ik ook. Want inmiddels is zij al groter als Perry.
Inderdaad echt al een mooi verblijf! Erg leuk hoe je die zandbak hebt gemaakt. Heb je daar wel wat onder zodat ze zich er niet uit graven?
Misschien kan je ipv lage hekjes gewoon een hekwerk tot boven maken met een deur erin? Zoiets ben ik van plan. En dan wat leuks er bij langs laten groeien ofzo.
Leuk verblijf idd!! Maar voor 2 konijnen denk ik wel te klein idd. Ga je hetzelfde hok uit breiden of op een andere plek een nieuw hok?
Air
Geplaatst: 06-03-19 20:50
Welkom evanescence!
Uhm ik heb wat getekend Wat ik zou doen is de ren uitbreiden naar het gras, de omheining verhogen daarbij, evt zelf tot bovenkant van het dak afhankelijk van of er roofdieren bij je in de buurt zitten. Wel gaas op het gras om uitgraven te voorkomen.
Daarnaast meer speel en schuilplekjes toevoegen zoals een tunnel en simpel krukje bijvoorbeeld. Een hanging basket voor het hooi.