Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:Tijdje geleden had ik mijn terrarium te koop staan.
Incl dieren.
Intussen heb ik de dieren een ander tehuis gegeven en zit ik met een lege bak, die dus weer te koop staat.
Iemand interesse?
Het is een terrarium van 120 breed, 140 hoog en 60 diep.
Incl lampen,waterbak voor wateragamen (die zit er los in dus kan eruit) pomp,verwarming, sproei installatie planten en achterwand.
[***] schreef:Omdat hier veel mensen met reptielen zitten stel ik hier even mijn vraagje, ik vroeg me namelijk af of er hier mensen zijn die hebben gewerkt/momenteel werken/ervaring of kennis hebben bij een bedrijf die reptiel/amfibieën en voederdieren fokt en verkoopt. Ik heb namelijk een vacuture gezien bij zo'n bedrijf bij mij in de buurt. Het lijkt namelijk heel gaaf om daar voor een poosje te werken, allen ik ben bang dat ik ook bij de insecten moet staan, want daar ben ik nog wel een beetje bang voor.Maar ik vraag me af of zoiets ook een beetje diervriendelijk is? Ik kan het echt niet over me hart krijgen om bij een bedrijf te werken waarbij de dieren allemaal bij elkaar opgepropt zitten o.i.d. Zo zag ik vandaag een axolotl in een mini-bak staan op de kassa van een dierenwinkel. Geen verlichting, 1 plant, super kleine bank en geen filter. Ik vind dat zo sneu
KingYasFenn schreef:Wij hebben weer eitjes!
de eerste van hopelijk nog vele dit jaar
een slechte (onbevrucht) en 4 echte dikke super grote!
laat die koningspythontjes maar komen!![]()
[ Afbeelding ]