Die lijkt me ook erg fijn. Al twijfel ik nu of het diegene is wat ik via Kim had, want geloof dat zij me een bol linkje gaf. Weet het niet meer, nog eens navragen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kiwiwitje schreef:zo blij met een korthaar. hier gaan ze wel eens vies de auto in. Maar tegen de tijd dat we thuis zijn, dan zijn ze droog en alle viezigheid ligt dan gewoon in de autokennels.
Kleedjes uitkloppen en de was in, even de stofzuiger door de kennels en klaar.
Kaus schreef:Leuke foto's van Cody! Vind hem echt een toffe golden.
Gefeliciteerd Warboel![]()
![]()
Met Dexter gaat het niet zo heel lekker. Hij heeft nu 8 symptomatische nagels aan 3 verschillende poten. Met zware pijnstilling ging het tot nu toe vrij goed. Vanochtend is hij zijn eerste nagel verloren. Een aantal andere (weet nog niet hoeveel) worden donderdag operatief verwijderd. Hij heeft vandaag ontzettend veel last van zijn nagels, geen seconde rustDe nagel die er nu afgevallen is is wel mooi en daar heeft hij geen last van. Nu is het duimen dat ie mooi teruggroeit.
Zal een aantal foto's in spoilers zetten, ze zijn niet vies maar anders smijt ik ze zo op jullie scherm![]()
Eraf
Spoiler:
[ [url=m/zt0CVD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo ziet het onder de nagel eruit. Dat zwarte is het leven. Normaal gesproken zou dat bloeden wanneer je bijvoorbeeld de nagel van je hond te kort afknipt. Echter kwam deze nagel al een tijdje omhoog en is het leven daarom mooi ingedroogd. Uiteraard wel wat bloederig bij de plek waar de nagel losscheurde maar hij heeft er geen last meer van nuSpoiler:
[ [url=m/FdP3gt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: ik weet trouwens dat zijn nagels vrij lang zijn. Ik kan ze op dit moment niet knippen omdat dat hem heel erg pijn doet. Ze worden donderdag onder narcose geknipt en verder heb ik een scratchboard gemaakt om ze kort te houden.
Kaus schreef:CB, nee operatie is symptoom bestrijding. Het is een autoimmuunziekte (je kan de diagnose alleen stellen door een hele teen te amputeren, dat doet bijna niemand, klinisch beeld is genoeg om de diagnose te stellen) van een ontsteking van het nagelbed. Die zorgt ervoor dat de nagel omhoog komt met alle ontstekingen erbij. Dat zorgt er natuurlijk ook voor dat het leven in de nagel opzwelt wat naast de ontsteking heel veel pijn geeft. Door de nagel te verwijderen heeft het leven in elk geval ruimte om te 'ademen'. En die nagel is toch niet meer te redden dus dan maar zo snel mogelijk eraf. Ik zal even vanaf m'n telefoon een foto toevoegen van Dexters nagel die echt zsm verwijderd moet worden en hem heel veel pijn geeft.
Cinniz: SLO. De diagnose is nog niet officieel gesteld maar wel 99% zeker. Donderdag zien we een nieuwe dermatoloog en die zal de diagnose wel stellen. De vorige dermatoloog was al vrij zeker dat het SLO was maar toen had hij nog maar 1 symptomatische nagel.
Deze nagel geeft hem heel veel pijn. Dat rozige is een soort littekenweefsel vermoed ik want dat groeit meer en meer. Op de tweede foto kan je de ontsteking zien zitten.Spoiler:
[ [url=m/AcL9sp.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/jwXhYA.jpg]Afbeelding[/url] ]