Kunnen die van jullie ook zo lekker veel kakken? 1 dag na het schoonmaken van het hele verblijf ligt letterlijk alles weer vol met keutels. De litter trays gebruiken ze netjes om in te plassen, maar poepen doen ze ooooveral.
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-19 10:05
Hier poepen ze alles netjes in 1 hoekje !
Wc’s hebben ze gehad, maar die gingen het hele hok door, incl mijn vloer dus die hebben we er uit gehaald
Air
Geplaatst: 03-03-19 12:27
Hier poepen ze vooral rondom de waterbakjes En inderdaad een dag na het schoonmaken lijkt het alsof je dat 2 weken niet gedaan hebt
Coconut
Geplaatst: 03-03-19 22:30
Jeaaaaaahhh, Dolfje en Timon eten uit een bakje
Dolfje draait gelukkig weer bij. Ze vond het heel spannend om alles te moeten delen, maar zit nu gelukkig vaak dicht in de buurt van Timon
Heb 2 rommelmakers , een dag geen zooi een dag niet geleefd
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-19 23:33
Haha, stofzuigers met overuren . Ik stofzuig serieus wel om de dag met die haarballen. Vind het zelf wat fijner. Buren zullen wel denken dat we smetvrees hebben ofzo
Hier staat zindelijk ook niet in hun woordenboek Wat fijn dat het al beter gaat coconut! Het is ook wennen voor dolfje Tarzan en Lilo zijn ook zo leuk samen
Hier zijn de buitenkonijnen ook niet zo heel zindelijk meer. Plassen nog goed op de bak, maar een keutelt nog wel eens in het rond. Ik veeg het drie keer per dag. Vind het zo'n rotgezicht en het is ook zo klaar
Binnenkonijnen doen wel veel op een plek in het hok. Hopelijk krijg ik die ook zindelijk
charrr91
Geplaatst: 04-03-19 08:40
Hier beide extreem zindelijk. Doen alles netjes op de bak. Als ze los lopen en ze moeten hun behoeftes doen, gaan ze netjes de ren in, op de bak. Het is zelfs zo erg, gisteren de hele ren weer gestofzuigd dus alle spulletjes er weer uit. Pip was steeds een beetje aan het drentelen om mij heen. Toen ik klaar was, zette ik de bak er weer in en madam ging er meteen opzitten. Al die tijd netjes opgehouden totdat de bak er weer in kwam
Ik heb 1 zindelijk konijn. Eentje die zindelijk is met zijn pipi, maar niet met zijn keutels (daar kan ik mee leven), maar buiten zijn hok houd hij ze wil binnen. En de andere 3 doen wel een poging af en toe, maar plassen uiteindelijk toch weer overal en nergens.
Plas zindelijk is het belangrijkste , poep zindelijk is niet zo belangrijk . Dat veeg je op en klaar
Mits Lilo niet door de waterbak dendert dan is het eerst de vloer droog maken
laughterline
Geplaatst: 04-03-19 15:50
Haha meer vliegende keutels zo te horen dus Ben wel blij dat ze nu wel in het bakje plassen!
warning: fotospam Ohhh ik ben zooo happy haha! Heb net Lily en Hazel samen op bed laten lopen voor de eerste keer. Een oud deken op bed voor het geval er ongelukjes kwamen.
Heb er een speelhuisje neergezet en wat lekkere dingen etc. Ze waren zo leuk aan het spelen en ontdekken samen en zijn er wel bijna 2u geweest! Hazel begon pas 'echt' te ontspannen na een half uurtje en kon ze ook eindelijk stukjes groen en lekkers eten
Op ontdekkingstocht
We passen er ook met z'n twee in!
en toen, na een uurtje.... PLOF gingen ze samen ineens liggen! Hazel als eerste!
I freaked out haha. Heb het op film toen ze gingen liggen!
En nog een fotootje met m'n camera
Verder zag ik bij Lily een rood randje in het onderste gedeelte van haar oog. Alsof er wat bloed 'in' zit, wat haar blauwe oogkleur een beetje bedekt. Nu schrok ik enorm, maar toen ik oudere foto's terug ging kijken zag ik dat ze het blijkbaar al langer heeft... moet ik me zorgen maken?
Wat fijn dat Hazel uiteindelijk ook ontspannen was! Leuk die 2 samen Welk randje bedoel je? Als je het ooglid iets naar ondertrekt? Of echt het randje wat je ziet?
Dit bedoel ik... of is het een stukje bruin oog? Op deze foto lijkt het randje ook wat rood:
Maar op deze foto van ongeveer 2/3 weken terug lijkt het gewoon een ander kleurtje en is het randje verder niet rood. Op andere foto’s verder terug waar het ook te zien is, ziet het er niet echt eng uit.
Edit: op de babyfoto die ik laatst plaatste zie je het ook een klein beetje dat de onderkant donkerder is