Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Bij cattles is splondiose en dish het grootste probleem. Die zou ik dus doen.
Ik heb geen idee meer hoeveelnik kwijt was
Zoe_97 schreef:WoW dat is goedkoop. Ik was 50 euro kwijt aan dna onderzoek voor bewijs ouderschap, 150 euro voor het nemen van HD en ed foto’s en nog eens 100 voor de beoordeling, 159 euro voor de combitest erfelijke aandoeningen, 20 euro voor het attest dat mijn hond geen vallende ziekte heeft. En nu moet ik nog oogonderzoeken maten doen voor een 200 euro... dan daarbij nog een show a 50 euro voor het behalen can het fokcertificaat.Voor Kenai klaar te hebben om met beste categorie te mogen dekken ben ik dus zo’n 730 euro kwijt (niet op de euro juist geteld daarvoor moet ik de facturen erbij nemen)
Zoe_97 schreef:Hihi Dankje kiwiwitje!
My wish max: die ene show is dus wel verplicht nodig om hem voor de fok in te zetten als categorie 1 stamboom. Als ik al mijn shows en mijn gehoorzaamheidswedstrijden moet tellen kom ik ruim 1000 euro hoger uit :p
MyWishMax schreef:Hier meer omdat het niet zo praktisch is.met trainen mogen ze in het tuig hangen en trekken(daarom juist een tuig om) dus dat heb ik liever niet met wandelen. En ik gooi er vaak gewoon jachtlijntje om, alleen bij pups nog niet.
kiwiwitje schreef:MyWishMax schreef:Hier meer omdat het niet zo praktisch is.met trainen mogen ze in het tuig hangen en trekken(daarom juist een tuig om) dus dat heb ik liever niet met wandelen. En ik gooi er vaak gewoon jachtlijntje om, alleen bij pups nog niet.
Ook dat is ''trainbaar''. Ze weten heel goed wat ze met welk tuig mogen doen. We hebben hier andere tuigjes die we met fietsen gebruiken. Als ik ze dan eens pak om gewoon zo mee te lopen dan heb ik 2 honden die heel gek staan te kijken dat we niet gaan fietsen.