Hooguit dat als ik aan het eten ben dat ze even wil ruiken en meestal laat ik ook even ruiken en loop ze daarna weg. Zelfs kip of kipfilet is niet meer interessant en daar was ze eerst verzot op. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze is een mengelmoesje, somali x pers, haha. Ook een ontzettend intelligent (en eigenwijs) maar heel lief dier. Ze heet Elfje.
Maar ze is hartstikke braaf verder, hoor. "Nee" werkt goed, maar voor de foto was dit wel even grappig. Ze weet heel goed dat ze pas wat krijgt wanneer ze braaf in haar mand afwacht. 

Rond 15 april komt er bij ons een 12 jarige poes wonen. Ze zou een echte knuffel zijn dus ik ben benieuwd! 

Renske_W schreef:Onze katten krijgen Royal Canin brokjes.
En 2x een klein beetje natvoer van Felix.

Langharige kat en overal zand in zn haar werkte niet echt... SimoneeM schreef:Hier krijgen ze Josera Nature Cat of Orijen.
Natvoer vaak Almo Nature of Terra Faelis (krijgen ze dagelijks).
Hier ook een Peewee bak + korrels. Ik wilde eigenlijk over naar Almo Nature kattenbakvulling; vond dat ook echt super werken, alleen waande meneer zich op een tropisch strand en ging uitgebreid liggen chillen en graven in de bak...Langharige kat en overal zand in zn haar werkte niet echt...