Bij mijn vriendje Balle gaat het gelukkig iets beter, na 2 dagen 4x daags te zalven van caf zalf gaat het lichtelijk beter na mijn idee neemt de zwelling rond het oogje af. Als het zo door gaat hoeft hij niet geopereerd te worden gelukkig. Maar helaas zal hij niks meer kunnen zien met het oogje.
ik ga zo dadelijk eens de dames los laten lopen en maak dan ook even wat nieuwe foto,s heb een vermoeden dat caru misschien toch stiekem een beetje dumbo in zich heeft
ik heb wel een 'tunneltje' hangen, waar ze heel graag in slapen. Maar deze heb ik zelf van de gamma (zo'n hoek van buis) en er gaatjes in geboord, en kettingkje en klikkers... was in totaal bij gamma voor 2x een buis en kettingwerk etc. iets van 10,- kwijt...
die van de dierenwinkel zijn doorzichtig en daar willen die van mij niet in slapen... ( geen idee waarom, denk dat het aan doorzichtigheid ligt want voor de rest is er niks anders dan mijn gamma buizen )
Bedankt voor je antwoord! Ik denk dat ik toch maar eens een buis ga kopen. De kattentunnel van de action vinden mijn ratten geweldig, een echte aanrader dus! Zitten 2 balletjes in met rinkeltjes waar ze graag mee spelen. Samen verstoppertje spelen daarin vinden ze ook leuk, een top ding dus voor ong. €1,-
Eilinora
Geplaatst: 31-01-14 21:27
een paar leuke foto,s gemaakt!
voorproefje alvast,ga een topic maken
Caru,Eleri,Gwenn en Birte
Cabelona
Geplaatst: 31-01-14 21:37
Haha wat leuk, Trippel had vandaag zo'n zelfde actie met Spoek:
Zo ik heb het erg druk gehad de laatste tijd dus heb wel even snel mee kunnen lezen maar niet kunnen reageren, ik wil iedereen heel veel sterkte wensen die hun ratje helaas hebben moeten laten gaan.. wat zijn het er veel zeg
Haha car_friesje dat gaat ze wel lukken hoor. Hier lag het regelmatig met 5 dames erin gepropt met de nodige uitstekende lichaamsdelen.
Ik ben nu weer samen met Nugget op reis. Ze gaat gelukkig nog vrij goed en is volgens mij wat opgeknapt alweer. Maar eens kijken of die andere twee zich hebben gedragen dit weekend