Wat een zalige foto's allemaal , met mobiel een grote bijleed post is niet te doen >< . Spooky toffe timing , Tarzan je bende van ellende en Air met een bananen schil en slipper dief
Lilo word groot , ze is officieel groter dan Tarzan . De oren haar kop de staart , monster xxxxl
laughterline
Geplaatst: 02-03-19 06:40
Whaha wat een draken
Gister heeft Hazel uit m’n hand gegeten! ik weet dat ze gek zijn op het groen, dus ik dacht laat ik er maar in zitten en ze zelf het groen geven.
Eerst bleef Hazel in d’r schuilhoekje zitten, toen heb ik er een klein stukje groen neergelegd, toen ze dat ophad het grotere stuk voor d’r neus gehouden. Ze wilde het naar d’r toe trekken maar na elk hapje ging ik het net iets dichter naar me toe halen hihi. En dat was wel weer genoeg training en liet ik het weer los zodat ze het zelf kon opeten toen bleef ze in ieder geval wel in de buurt ipv wegrennen naar haar hoekje.
Je ziet d’r twijfelende oogjes, maar ze houdt te veel van groentes Daarna was het goed
Met Lily altijd goed
En dicht tegen elkaar aan voor de brokjes
Coconut
Geplaatst: 02-03-19 10:32
Lieve foto's! Fijn dat ze zo wat meer toenadering zoekt.
Heb ik ooit eens de cutest babyfoto van Lily laten zien? Ik was verkocht
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-19 11:23
Aaawj !
Ik zwijmel ook nog steeds weg bij de baby foto van Blik. Van Stoffer heb ik ze helaas niet, ben wel benieuwd of hij als baby ook een crumpy baby rabbit was