Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Dat en Jodie is de enige baldadige in de groep dus die durft alles onder welke omstandigheden dan ook.
Momenteel vind ik Jodie & Panda de leukste van allemaal … en ik heb Nanett & Tessa (op Panda na) 'bewust' gekozen maar die vind ik eigenlijk helemaal niet zo ….![]()
Ik heb het met ze allemaal het beste voor hoor, maar sommige karakters zijn gewoon veel leuker.
melody7 schreef:Spannend Sunrise! Hoeveel weken zou ze nu moeten/kunnen zijn? Ik hoop voor je dat er een zeugje bij de baby's zit!
Leuk Denise! Daar wennen ze vast snel aan. Ik moet ook echt een klik hebben met het karakter. Daarom heb ik mijn eigen lijn, die vind ik allemaal zo leuk![]()
Hier zijn ze vandaag niet buiten geweest, vond het door de wind te koud.
DubbelDun schreef:Het was er zonnig genoeg voor, maar de wind vond ik nog knap koud en ze staan hier niet beschut.
Gaby schreef:xDenies schreef:Dat en Jodie is de enige baldadige in de groep dus die durft alles onder welke omstandigheden dan ook.
Momenteel vind ik Jodie & Panda de leukste van allemaal … en ik heb Nanett & Tessa (op Panda na) 'bewust' gekozen maar die vind ik eigenlijk helemaal niet zo ….![]()
Ik heb het met ze allemaal het beste voor hoor, maar sommige karakters zijn gewoon veel leuker.melody7 schreef:Spannend Sunrise! Hoeveel weken zou ze nu moeten/kunnen zijn? Ik hoop voor je dat er een zeugje bij de baby's zit!
Leuk Denise! Daar wennen ze vast snel aan. Ik moet ook echt een klik hebben met het karakter. Daarom heb ik mijn eigen lijn, die vind ik allemaal zo leuk![]()
Hier zijn ze vandaag niet buiten geweest, vond het door de wind te koud.
Ik kom terug op een paar reacties van een paar pagina's terug, omdat ik er over blijf denken.
Dat je het ene karakter leuker vind dan het andere, snap ik. Maar hoe weet je of je een klik hebt met cavia's? Die je niet zelf hebt gefokt bedoel ik.
Vraag je de opvang of de fokker of je langere tijd met de cavia/cavia's door mag brengen?
Ik ben wel benieuwd naar het specifieke keuzeproces van andere mensen.
Nayomie schreef:Hee Amber! Wat een leuke beestjes. Goed dat je even heen geweest bent. Hoe gaat het tot nu toe met ze verder?