Goed gelukkig! Op dag 3 had sammie weer wat vaste drollen en daarna weer wat dun maar vanaf dag 4 gelukkig weer helemaal goed! Misschien toch wat van slag geweest ofzo. We hebben van jessie niet gezien hoe zijn ontlasting was maar vanaf het moment dat het bij sammie goed was hebben we alleen nog vaste poepjes gevonden
Moon_light94
Geplaatst: 28-03-19 14:49
Oh leuk, een kattentopic! Ik meld me ook hier, wij hebben sinds november 2 siberische kittens in huis gekregen (die flink groeien!). Heerlijke beestjes, zo sociaal en lief
Ze kijken nog wat argwanend TuttiFrutti maar al veel beter dan onder de bank!
Tutti_Frutti
Geplaatst: 28-03-19 17:25
IMJ schreef:
Ah nog meer siberen!
Ze kijken nog wat argwanend TuttiFrutti maar al veel beter dan onder de bank!
Ja 't zijn echt meesters in beledigd /arrogant/boos kijken. Maar blazen of uithalen zit echt niet ik hun karakters gelukkig. Ze zitten als we thuis zijn echt nog stil... Hoop dat ze binnenkort wel een keer wat rond gaan banjeren. Wat dat betreft weet ik niet zo goed wat ik nog kan doen. Ze blijven de ene keer redelijk zitten als je wat in de buurt komt, maar de andere keer schieten ze wel nog weg. Heb zelf zoiets van geduld en tijd zal vast helpen, maar de oude eigenaar zei dat we ze ook best een keer aan mogen halen/optillen zodat ze door hebben dat we geen kwaad bedoelen. Voelt alleen zo gemeen en averechts als ze daar echt geen zin in hebben.
We proberen alles... Laserlampjes, hengeltjes, kattenkruid... Zolang wij in de buurt zijn zitten ze maar op 1 plek. In 't begin werden we strak aangestaard maar gelukkig liggen ze ook rustig te tukken inmiddels. Maar door de kamer lopen doen ze dus niet waar wij bij zijn...
Sammie krijgt een bruine vlek in zijn oog.. Vond zijn gele ogen juist zo mooi
Dit had hij eerder duidelijk nog niet. Weet inmiddels dat ik dat in de gaten moet houden, maak iig de komende tijd steeds foto's en laat er met de entingen even naar kijken. Het ziet eruit alsof het gewoon echt in het oog zit en dus pigment is maar ik wil geen risico's lopen!
Dit weekend mag onze kleine meid weer mee naar show. Voorlopig de laatste maar we wilde graag naar Gouda omdat daar Abessijn en Somali special is. Wel heel fijn lekker op tijd moeten vertrekken en de klok gaat een uur vooruit