Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:[naam], dat ligt volledig aan Sam.
Ik heb met Ollie gehad dat hij na de castratie niet wilde eten, ik heb hem een week lang moeten dwangvoeren + medicatie moeten geven.
Bij Flip was het na een paar dagen na het vijlen van de tandjes dat hij zich weer goed voelde.
Keutelt Sam wel weer gewoon?
Jeika schreef:vandaag heb ik sammy gewogen, hij is ongeveer tussen de 1,2 en 1,3 kilo. hoeveel moet ik proberen hem aan te laten komen?
iris_relente schreef:Mijn oudere konijn loopt heel moeilijk, hij huppelt niet meer maar loopt nu echt met zijn achterpoten hij sleept er ook wat mee en heeft een holle rug, hij kan ook bijna niet meer normaal in het hokje lopen.Ook is hij echt te dun ookal eet hij wel goed, probeer hem ook dikker te laten worden. Ook heb ik het idee dat hij nu liever alleen is inplaats van met de andere 3 konijnen, hij lijkt best bent en zit alleen maar zielig in een hoekjehebben jullie tips?
Eoweyn_x schreef:iris_relente schreef:Mijn oudere konijn loopt heel moeilijk, hij huppelt niet meer maar loopt nu echt met zijn achterpoten hij sleept er ook wat mee en heeft een holle rug, hij kan ook bijna niet meer normaal in het hokje lopen.Ook is hij echt te dun ookal eet hij wel goed, probeer hem ook dikker te laten worden. Ook heb ik het idee dat hij nu liever alleen is inplaats van met de andere 3 konijnen, hij lijkt best bent en zit alleen maar zielig in een hoekjehebben jullie tips?
Klinkt als e.cuniculi. Ik zou contact opnemen met de DA.