Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lies_Miek schreef:Nathas, Bio balance ken ik niet, waar is dat te halen?
Heb net mijn pakketje binnen gekregenYay, nu lekker bezig met de kooi leuk in te richten voor de fruttels
Lies_Miek schreef:Ik kan me alle rattennamen niet eens meer herrineren, nu heb ik Nugget, Gummy bear en Jelly bean.
En met tweede keer ratten de volgende (heb een paar jaar pauze er tussen zitten)
Salmiakknots (Kale) , Haggis, Candy, Muffin, Cherrycoke en Cupcake. En heeeeeel vroeger, Apple pie, Rosy, Fleur, Pinky, Lotta, Bella, Stella, Snuffie, Snuffeltje, Rudi, Pippa, Jojo en rest geen idee meer. En mijn eerste ratje Robbie, die was alleen snel overleden :c Toen kreeg ik Pippa en Jojo
Net kooi leuk ingerichtMoeten nog wel wat dingen bij maar het een en ander moet nog schoongemaakt worden. Jelly en Gummy zelf liggen nu lekker in het houten huisje en Nugget zit even apart zodat ik goed op haar kan letten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Groene by het deurtje is chenille draad omdat ze hem anders peren. Rechterzijdeurtje is ook al flink ingepakt met ijzerdraad want die hebben ze gesloopt
Saintelette schreef:Iedereen heel veel sterkte!!![]()
Even dringend een oproepje
kan er iemand komende week mijn ratje opvangen?
Kan met alles erbij, dus een kooi, evt maatje, eten, drinken enz enz..
Kom net terug van de da en hij was helemaal verbaasd dat het toch een abces bleek te zijn, maar nou moet ze dus 2x per dag ab krijgen. Alleen ik vertrek zaterdagochtend op vakantie..
Heb wel iemand die de anderen komt voeren maar das natuurlijk geen 2x per dag..
Ik ben dus suuuuper opgelucht, maar de timing is ff heel poedersuiker
Saintelette schreef:Ohja slim om erbij te vermelden![]()
Tilburg
Maar heb misschien toch een vriendin die wil oppassen, (en carr_friesje heeft het ook al heel lief aangeboden, maar das dus 2 uur rijden vanaf hier..)