Ja het bos zit hier wat verderop in de straat dus heel fijn! Komen ook alleen honden van mensen hier uit het dorp dus de meeste kennen we en daar weten we van of ze fijn zijn met pups of niet, en welke tijden het rustig is
Ik had haar stiekem willen houden maar we hadden van tevoren al een baasje voor haar Ze is heel knuffelig en snapte al snel dat mensen niet zijn om je tandjes in te gebruiken, en als je een keer zegt dat iets niet mag, stopt ze meestal na die ene waarschuwing Een heel lief makkelijk hondje tot nu toe
Ooh veel sterkte! Hier vertrekken de eerste pups binnen 2 weken. Ook 1 die nog geen baasje heeft
Lisette1987
Geplaatst: 10-04-23 16:28
Jullie ook sterkte alvast Het is wel echt anders dan 2 jaar terug hè, met de verkoop van de pups, een andere Drenten fokker heeft nu met 12 weken nog 2 reutjes
Hij ik denk dat het ook wel wat ras afhankelijk is en net je regio misschien ook. Ik merk dat veel border fokkers met pups blijven zitten. Maar ik en de groep fokkers waarmee ik samenwerk hebben best een lange wachtlijst ieder. En bij pups over schuiven we kopers die hiervoor open staan tussen elkaar door. Vind ik een erg fijne werkwijze.
Ja dat is wel fijn. Ik heb de 2 NL verenigingen gevraagd of het mogelijk is dat er van hun wachtlijsten geintresseerden zijn. Maar ik verwacht negatief antwoord eigenlijk. Maar we zullen zien.
Hier ook zat tegenwerkers. Maar gelukkig ook een fijn groepje om me heen verzameld
Zoe_97
Geplaatst: 11-04-23 16:20
Laatste loodjes voor het fine wine nestje
Lisette1987
Geplaatst: 11-04-23 17:12
Hier schuiven we ook wel door met wat fokkers, wij hadden er ook wel 9 kwijt gekund, bij ons ras worden al bijna een jaar erg veel reutjes geboren, meerdere grotere nesten met alleen reutjes of maar 1 of 2 teefjes. Dat is het “probleem” ook wel. Dat de teefjes gewild zijn maar behoorlijk in de minderheid de laatste tijd.