Dat zou handig zijn idd, maar op t moment dat ik de kooi in stap of daar ga zitten, blijft zij in een hoekje zitten achter het huisje. Het lekkers leg ik dan bij haar en dat eet ze ietsje later wel. Maar iets aan haar leren wordt m nu nog niet denk ik
Ben te lui om even bij te lezen , met Lilo de sloper duidelijk hoorbaar (Ga weg stom hek ). Sinds zaterdag avond geen cv meer ,het is koud de konijnen zijn wel warm en mijn oude kat is ook koud . 11 graden nu in huis , maar kan de (poep)bak van de 2 boven niet schoonmaken en het begint te meuren . Had ik uitgesteld naar zondag maar dat ging ook niet door
Coconut
Geplaatst: 27-02-19 12:44
Nou met de cavia valt het mee !!!. Zit alleen onder de luis en heeft antibiotica spuit gehad. Is een flink abces en die knapt straks vanzelf open.
spookyskippy
Geplaatst: 27-02-19 18:24
Fijn dat het meevalt!
Verjaardag was prima, niet veel gedaan behalve in de zon gezeten Zag m gaan
Ja, ik was echt bang om weer een dier te verliezen. De antibiotica doet goed zijn werk al. Hij is een stuk vrolijker
Hahaha toffe foto zeg!
Air
Geplaatst: 27-02-19 21:42
Gelukkig maar Coconut!
Oei, overdag niet zo'n probleem maar 'nachts met de vrieskou verre van fijn Rebecca, wanneer wordt het gemaakt?
Wat fijn zo'n stuk gras voor ze met dit weer spookyskippy!
Ik zag hier net iets gebeuren waardoor ik kan zeggen dat de koppeling 100% geslaagd is Ik zag Steven Fluffy wassen! Zo fijn voor haar ook, ze wilde dat zo graag En Steven deed daarna even een bunnyflop.
Pebbles zit middenin de rui. En pip doet lekker mee. Ook haar haren vliegen alle kanten op. Lekker hoor, 2 konijnen in de rui. Overal haren! Stofzuiger draait over-uren (en baasje ook! Die blijft maar borstelen!)
Het nieuwe konijn heet Timon Dan hebben we een Timon en Pumba
Air
Geplaatst: 28-02-19 09:43
Haha dat is een leuke! Hoe heette hij in de opvang?
Ik geloof dat het beter is om max. 2 keer per week te helpen bij de rui/borstelen, o.a. ivm irritatie van die vacht en huid maar ik denk dat het ook goed is om het natuurlijke proces zijn gang te laten gaan. Scheelt ook weer wat werk
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-19 10:02
Coconut schreef:
Hier hetzelfde met Guus en Pumba
Het nieuwe konijn heet Timon Dan hebben we een Timon en Pumba
Met dank aan mij .
Al wilde ik m eerst Borstel noemen .
Wij borstelen bijna niet. Blik blijft niet zitten en Stoffer vindt het heerlijk, maar ik ben dan bang dat ik zn goeie haren er ook uit trek. Dus dan maar vaak stofzuigen, erg vaak .
Dibs is echt nie bang, Knabbel durfde eindelijk na 3 dagen de ren uit Dibs loopt ook gewoon naar binnen toe Gaat in huis op onderzoek uit, daardoor zijn de vogels weer over de klink omdat er iets "vreemds" loopt in huis
Morgen moet Knabbel voor zijn jaarlijkse enting en check-up