wat een leuke nieuwe aanwinsten weer

Die Bengaalse en Siamees zijn schitterdend!
En net katje van Schiphol, leuk joh. Heeft hij een lange reis achter de boeg? Wat super dat hij al zo rond darteld!
Ik moest Lydia toch minstens een week apart houden, een soort van quarantaine, ivm eventueel toch mee genomen ziektes.
Wat een stoute kater, wippen op het pillow pet

ik blij dat ik alleen maar meisjes heb

Mijn katten spelen ontzettend veel met hun stinkvisjes ( stoffen visjes met valeriaan) en vermaken zich uren met de voertoren

Wond van Dushi ziet er keurig uit, hopelijk voelt ze zich snel beter

Ach he bah wat rot, Gardia

sterkte en beterschap voor de poezel!!
Vraagje: Hoe doen jullie het met voeren? Lydia krijgt uiteraard nog kattenvoer en de dames gewoon voer van hetzelfde merk. De dames eten onbeperkt uit een automatische voerbak en ook Lydia heeft de hele dag eten tot haar beschikking. Maar hoe kan ik het beste voeren als ze straks bij elkaar zitten?
Met Lydia gaat het uitstekend! Ze vond me nog steeds een beetje eng, aanraken is er nog niet bij. Maar ze speelt, eet, poept, plast en slaapt al kort bij me in de buurt. Ik geef haar iedere dag lekkers en laat haar wel eens wat lekkers van mijn vingers eten. Ze is keurig zindelijk en gebruikt netjes de krabpaal. Ze heeft vandaag de keuken mogen verkennen. Volgende week ga ik haar introduceren. Ze horen, zien en ruiken elkaar door de tussendeur in de hal. Ze mist het gezelschap heel erg dus ben ontzettend blij als de week om is!
[ [url=m/nXzhvL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/co5Xr8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ei1Pdx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AMNWbn.jpg]Afbeelding[/url] ]