Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Saintelette schreef:Hmm klinkt niet goed Kaus.. Even laten controleren misschien?
Oh man ik ben helemaal van slag.. Heb net ontdekt dat Pip met een open wond rondloopt.. De huid rond de tumor lijkt kapot gescheurd (of gekrabt).. We gaan bellen om te kijken of we dr vanmiddag kunnen laten inslapen..
Echt zo ergen zo poedersuiker dat we over 2 dagen op vakantie gaan
![]()
Pip is overigens net een paar weekjes 1 jaar oud
Lies_Miek schreef:Alle andere met ratten met probleempjes, veel sterkte.
Pfff ik mis Kale echt wel, en dan gaat Nugget op het moment ook niet zo lekker.
Ze loopt zwaar te reutelen en ben bang dat haar luchtwegen zijn, ik heb nog antibiotica liggen maar weet niet precies de doseringen, iemand verstand daarvan?
Ben er ook vandaag achtergekomen dat mijn drinkfles lek is, gelukkig komt vandaag als het goed is mijn pakket binnen.
Arrabel schreef:Lies_Miek schreef:Alle andere met ratten met probleempjes, veel sterkte.
Pfff ik mis Kale echt wel, en dan gaat Nugget op het moment ook niet zo lekker.
Ze loopt zwaar te reutelen en ben bang dat haar luchtwegen zijn, ik heb nog antibiotica liggen maar weet niet precies de doseringen, iemand verstand daarvan?
Ben er ook vandaag achtergekomen dat mijn drinkfles lek is, gelukkig komt vandaag als het goed is mijn pakket binnen.
Ik moest 1 keer daags 0.5 milliliter (Enrofloxoral) geven voor een ratje van 300 gram.
Maar het verschild ook per middel denk ik.
Kan je niet googelen? Het naam van het middel en dan dosering of bijsluiter.
Arrabel schreef:Saintelette schreef:Hmm klinkt niet goed Kaus.. Even laten controleren misschien?
Oh man ik ben helemaal van slag.. Heb net ontdekt dat Pip met een open wond rondloopt.. De huid rond de tumor lijkt kapot gescheurd (of gekrabt).. We gaan bellen om te kijken of we dr vanmiddag kunnen laten inslapen..
Echt zo ergen zo poedersuiker dat we over 2 dagen op vakantie gaan
![]()
Pip is overigens net een paar weekjes 1 jaar oud
Weet je wel zeker dat het een tumor is en geen abces wat open gesprongen is?
Mocht het echt om een tumor gaan die open is gesprongen... pfff, dat is wel ernstig denk ik.
Ik heb zelf om 15:30 een afspraak om mijn ratje Smokey in de laten slapen, hij heeft ook een groot gezwel en hij is al op leeftijd.
Dat is wel een nadeel van ratjes, zo om de 2 jaar krijg je een trap op je ziel