Guinness is ook 15 week

Niet meer lekker tillen in ieder geval
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynkster schreef:Super leuk Kimvicious!
Guinness is ook 15 weekEn afgelopen keer met wegen was hij 10,10 kg
![]()
Niet meer lekker tillen in ieder geval
ZoZenn schreef:Ik heb juist met opzet een reu bij mijn dominante/onzekere reu gezet, wel AJ uitgekozen op hoe chill hij was/is qua karakter ten opzichte van andere honden en dat is nog steeds zo. Zig stelt zich wel eens aan maar AJ interesseert het weinig.
De volgende wordt als het een Koolie wordt waarschijnlijk een teef en als het een DP wordt waarschijnlijk een reu. Maar de volgende hond kies ik toch puur op karakter en combi met de 2 die ik al heb, dus wie weet.
Galaika schreef:Gefeliciteerd Zoe!
Over grote pups gesproken. Whippets worden normaal gezien 7-14 kilo. Troy is 7 maanden en weegt 18 kilo.
Zoe_97 schreef:Leuk dat sky eindelijk thuis is!!
Hier vandaag overgang gedaan op de gehoorzaamheidscursus! Ik deed mee voor de fun. Want aelynn heeft pas 2 keer gehoorzaamheid getraind en ik trainen in een klas war de andere pup minimaal 6 maanden zijn (aelynn is 4 maanden).
Maar wonder boven wonder. Bovenaan de klas geslaagd met 77/80!!
Super trots op mijn kleine meid!!
Hier de nestaankondiging vanijn leuke nieuwtje van vanmiddag![]()
[ [url=m/vQeoFf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimvicious schreef:Sar, niet heel erg. Tot nu toe komt ze ongeveer een pond per week aan dus gok rond de 7,5kilo. Hoewel als ik haar op til ze wel 15 kilo lijkt te wegen hahahaha.
gribaldi schreef:Bizar is dat he, zo'n wereld van verschil!
Tot welke leeftijd groeien honden eigenlijk, tot anderhalf jaar of langer?
KarmaChansy schreef:Oef das wel poedersuiker, ze gaan een embark test doen voor de zekerheid want hij heeft wel een stamboom
Sar schreef:KarmaChansy schreef:Oef das wel poedersuiker, ze gaan een embark test doen voor de zekerheid want hij heeft wel een stamboom
Wat hopen ze met de Embark te weten te komen?