Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Maar hierbij is de kans meen ik wel kleiner toch? Dat er dove pups bij zitten. De kans dat ze het merle gen meekrijgen is dan immers kleiner lijkt mij? Vind die derde trouwens erg mooi! Wat voor kleur is dat?
Vond bij de pups van de broodfokker het opvallend veel wit al wel een indicatie dat er iets niet goed zat.
Zoë, ja dat bedoel ik inderdaad. Merle x merle geeft vaak toch wat andere aftekeningen, vaak meer wit en grotere kans op merle. Hopen dat het mensen niet opvalt dat de pup doof is en je hebt de jackpot.
xLaraaj schreef:Hoe bedoel je Zoë?
Dit is voorbeeld een aussie Red merle getest. Zou het niet verwacht hebben
[ [url=m/fHmMct.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoe_97 schreef:xLaraaj schreef:Hoe bedoel je Zoë?
Dit is voorbeeld een aussie Red merle getest. Zou het niet verwacht hebben
[ [url=m/fHmMct.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik bedoel gewoon dat kaus zegt over Aussies en borders. Maar wel ezn ongeteste cattle heeft. Tuurlijk is het een herplaatser, maar was meer als waarschuwing voor de toekomst bedoeld
StonedRomy schreef:In diepvries zit ook veel meer vocht en dan moet je eerst omrekenen.
Ik moet overigens altijd lachen als mensen zo panisch over vet doen mij kleine kinderen en honden. ' maar dit brok heeft 10% vet?!' Ja das te weinig. Krijg ik ze niet aan.
Sastaic schreef:Ik ga nog weer even 'zaniken' over het voer![]()
Ik heb alle analyses naast elkaar gelegd van de merken die mij intressant leken. Voor mij lijkt wow de beste keus, maar die hebben veel varianten met ongetwijfeld allemaal ook een iets andere analyse. Maar stel nou dat ik de ene keer hert koop en de andere keer zwijn, maakt dat uit voor de hond?
En dan nog een vraag de analyses van diepvries voer zijn totaal anders (lijkt me logisch) maar hoe zit het dan met het ruw eiwit bijvoorbeeld, die is vaak veel lager dan bij brok en 'te laag' voor wat een hond nodig heeft. Hoe compenseer je zoiets?
xLaraaj schreef:Ik heb ook paar vraagjes, ben het antwoord vergeten.
Geven jullie de Weil-vaccinatie samen met de 12weken cocktail of apart?
En ivm de hondsdolheid: stel je puppy wordt 12 weken zaterdag of zondag. Mag je het dan vrijdag ofz al geven of moet je echt op de dag zelf wachten? zo kan ik al zien voor een afspraak
Edit: Wat is het schema dat jullie aanhouden qua ontworming ?