Twee jaar geleden heb ik twee gerbils meegenomen omdat ze naar mijn mening te lang zaten op de plek waar ze zaten en ik het risico te groot vond dat ze te klein terecht zouden komen.
De beige gerbil was alleen komen te zitten en deze heb ik gekoppeld aan een zwart witte dame (schijnbaar dmv puur geluk). Uiteindelijk zijn ze beide mee naar huis gegaan en heb altijd mijn
best gedaan om het ze zo goed mogelijk te maken. De beige gerbil was in een groepje van 3
gekomen waarvan er 2 vrij snel dood waren.
Maar hee, beide dames hadden het prima hier en vorige week zondag heb ik een terrarium van
100x50x50 voor ze gekocht. En na een paar dagen lag de beigedame ineens dood in het hok.
Nu heb ik direct contact opgenomen met een bevriende fokker en zijn we druk op zoek naar een
goede combinatie voor mijn alleenstaande zwart witte dame. Helaas is dat nog niet zo simpel ....
Omdat ik het echt sneu vind dat ze alleen zit ben ik nu op alle fronten aan het kijken waar ik
een nieuw vriendinnetje voor haar kan vinden. (en eventueel iemand die kan/wil helpen met
de koppeling).
Ik woon in Barendrecht (Rotterdam) en vroeg me af of iemand in dit topic iets voor me weet
of toevallig zelf heeft?

Excuses voor het binnenrollen