Heb net m'n kooi weer helemaal van onder tot boven gedaan, en vanmiddag ga ik m'n rittens ophalen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

onderling nog niks geen gepiep en gezeur gehad tot nu toe. 

Ronnie25 schreef:
Wil er spontaan nog meer naakies bij
Die van mij gaat vanmiddag ook weer lekker omgegooid worden. 
Lies_Miek schreef:Ooooooh Ronnie, wat een heerlijk koppieWil er spontaan nog meer naakies bij
![]()
Mooie kooi zo KausDie van mij gaat vanmiddag ook weer lekker omgegooid worden.
Tye wraps komen er bij niet meer in, heb namelijk een hele fanatieke sloper die ze gewoon doorknaagt
Pff schrok gisteren wel toen ik thuiskwam, nugget was helemaal vermagerd over het weekend. Heb ze meteen brinta gegeven en vandaag zag ze er gelukkig weer opgeknapt uit. Vanmiddag eens een drinkfles zoeken die ze niet zullen slopen. Iemand die naast Sippy nog andere stevigere drinkflessen weet? Die ferplast flesjes knagen ze gewoon stuk zodra die leeg is

) en aan de kachel. Binnen no time droog, en hebben ze vanavond weer schone mandjes
Vandaag al hele kooi leeg getrokken en flink schoon gewassen en weer deels ingericht. Als het nieuwe spul er is ga ik het helemaal goed doen. 
Zijn ook goed genoeg voor nu hoop ik. Vind van bovenaf vullen ook wel makkelijker eigenlijk dan elke keer die fles eraf te halen.
) al contact opgenomen...maar als het aan mij lag had ik zelfs al aan de telefoon gehangen :'D Maar wil ook niet te opdringerig lijken