. En ze toont ook absoluut niet ziek, is levendig en eet goed. Ik heb nog een hoop vragen maar de dierenarts die de onderzoeken heeft uitgevoerd is er deze namiddag helaas niet
. Dus ik zal mijn vragen nog even moeten uitstellen vrees ik. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En ze toont ook absoluut niet ziek, is levendig en eet goed. Ik heb nog een hoop vragen maar de dierenarts die de onderzoeken heeft uitgevoerd is er deze namiddag helaas niet
. Dus ik zal mijn vragen nog even moeten uitstellen vrees ik.
En ook ik zou er neutraal wel iets van zeggen. En dat je ze alleen maar wil helpen.
.
. Er is één AB die er nog tegen werkt en die bij konijnen gebruikt mag worden dus die straks even halen bij de dierenarts en hopen dat het aanslaat.
En haar koppie komt ook steeds een stukje rechter. Ze rijkt ook weer op haar achterpoten naar overhangende blaadjes, dus heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen. 

lijkt me gezellig zo'n hele club.
. Ik heb ook maar de nodige maatregelen getroffen, zeker met Lilly die net een paar daagjes binnen heeft gezeten. 

) is er dol op en pluis gaat nu ook steeds meer eten

NAIWHL schreef:Oohw ik durf nooit de bloemkoolbladeren te geven. Kan dat geen kwaad?
Hier haal ik nog wel eens gewoon een zak voederwortelen. Met al die vreetzakken hier is dat goedkoper dan bij de supermarkt. En daarnaast het snij afval van het koken. Paprika doet het ook goed.