Dit is natuurlijk een grapje en ze is er zelf ingeklommen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Ik heb een terra voor mijn hamsters gratis op de kop weten te tikken! Mera heeft het zojuist even geïnspecteerd en goed bevonden. Ze vond het alleen raar dat er geen hamsters in zaten …
[ [url=m/bCoWgk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is natuurlijk een grapje en ze is er zelf ingeklommenDe bak is 80x40x50cm en ga ik gebruiken om mensen wegwijs te maken met HamsterScaping in een terrarium
Van schreef:Hier niet bang voor afzeggingen wel dat ze straks misschien niet mogen vliegen
Gefeliciteerd Roosvanblue! hoe oud is ze nu?
Van schreef:Hier niet bang voor afzeggingen wel dat ze straks misschien niet mogen vliegen
Gefeliciteerd Roosvanblue! hoe oud is ze nu?
KimD schreef:xDenies schreef:Te klein KimD? Voor Mera; ja. Voor een dwerghamster? Nee. Is 3200cm2 waar 2800cm2 minimum is
Ohja, je hebt dwergen! Ik heb er verder ook geen verstand van, maar ik dacht me te herinneren dat 80x50x50 het minimale was. Maar dat zal dat voor een Syrische hamster zijn... Denk ik.
xLaraaj schreef:xLaraaj schreef:Niet bewegen na het eten .. kan je dat aan Naya ook vertellen? Na het eten krijgt zij het zot in hare kop
Een aussie ding?
Jennifer_S schreef:Ik kom per toeval dit topic tegen en meld me hier graag.
Na de zomer wil ik zeer graag een pup aanschaffen. Al wat research gedaan (en nog steeds aan het doen), de hond van de buren doet al een tijdje dienst als oefenhond en so far so good!
Waar ik mee worstel is het volgende: waar haal ik een leuke pup vandaan? Dat klinkt een beetje suf, maar ik licht toch even toe. Eerst wilde ik gaan voor een asielhond (geen pup), maar toch beslist om een pup op te voeden. Geen vrienden in de omgeving met honden, dus via via een pup vinden is toch wat lastiger merk ik. Online vrees ik voor broodfokkers. Uiteindelijk kwam ik dan uit bij een raspup, maar dat hoeft voor mij niet per se en ook daar zie ik met de vele fokkers door de bomen het bos niet meer. Inmiddels ben ik bij een pup uit het asiel adopteren. Lang verhaal kort: tips?