Ben het even kwijt, wat voor iets zoeken jullie?
Och wat een schatjes Kiko & veulie!

Tsja, (Duitse) Pinschers schijnen ook alles behalve waterhonden te zijn maar heb vanmorgen toch ruim een uur met Mika in het water gestaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melissac schreef:Bentley is ziek.. weet ook niet echt wat ik moet doen nu..
Vannacht had hij diarree dus z'n hele bench zit onder die staat nu buiten en heb ik in de week gezet, daar ga ik zo met de tuinslang overheen. Maar Bentley is echt niet fit.. wou niet eten en ook niet drinken, hij heeft nu een emmer water buiten staan en een bakje met water binnen en hij heeft nat voer hier staan wat er met lange tanden in gaat..
Ik weet niet precies wat ik nu het beste kan doen...
Amandavd schreef:Een beagle Boemklatsch.
Jenny dat klopt. Maar ik snap het gewoon niet. Als het nu met werk te maken had of iets maar nu. We hadden het gisteren zelfs over ophalen en niks aan de hand. Ik kreeg echt het gevoel dat hij beledigd was omdat ik een aantal vragen stelde. Ik heb nooit gezegd dat ik geen vertrouwen in hem had.
Jennyj01 schreef:Amandavd schreef:Een beagle Boemklatsch.
Jenny dat klopt. Maar ik snap het gewoon niet. Als het nu met werk te maken had of iets maar nu. We hadden het gisteren zelfs over ophalen en niks aan de hand. Ik kreeg echt het gevoel dat hij beledigd was omdat ik een aantal vragen stelde. Ik heb nooit gezegd dat ik geen vertrouwen in hem had.
Oh ja, jij wilde voor een Beagle gaan he. Ik heb nog een adres liggen van een hele sympathieke dame die Beagle's fokt. Zal het je vanavond even pb-en. Ze heeft prachtige honden. Ik stond bij haar op de wachtlijst maar mijn oude Beagle en jonge labrador zijn zulke dikke vrienden dat ik de harmonie niet wilde verstoren. Daarom heb ik me van de lijst laten halen.
Bo_Y schreef:Wat lief van jw Jenny!
Wat is volgens jullie een goede leeftijd van de eerste hond om een tweede te nemen?