Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caesar schreef:Mijn DH van 4 jaar sloopt nog steedsAls die iets in zijn bezit krijgt moet het kapot.
Ik ben sinds vorige week gestopt met het trainen en moet zeggen dat het tot nu toe goed bevalt. We vonden het allebei wel leuk, maar hond had niet de juiste instelling (goedsul) en daardoor mistte hij net dat stukje extra. Als ik daar dan het aantal uren wat ik erin steek bij optel, weegt dat echt niet meer op. Hij vindt alles prima, hele makkelijke hond, dus dat komt wel goed met een ander tijdverdrijf.
KimD schreef:Jeetje dames wat gaan jullie snel!![]()
Het kan zijn dat dit al eens is langsgekomen maar ik dat volledig gemist heb, maar hebben jullie tenten mee voor op wedstrijd? Zo ja, welke en waarom die?
MyWishMax schreef:Wil je niet zulke dingen zeggen! Ik had pasgeleden de hoop dat ik weer ene kussen in zijn bench kon leggen, hij slaapt al maanden gewoon in een kale bench. Ging 3 dagen en nachten perfect, tot ik ging douchen. Hele kussen uit elkaar, vulling eruit...
Begrijpelijk dat je stopt.Jullie hebben nog andere honden toch? Wij zijn met de oudste ook gestopt, die vond het niet leuk.
EmptyWords schreef:KimD schreef:Jeetje dames wat gaan jullie snel!![]()
Het kan zijn dat dit al eens is langsgekomen maar ik dat volledig gemist heb, maar hebben jullie tenten mee voor op wedstrijd? Zo ja, welke en waarom die?
ik heb een kyam utility, puur omdat ik die goedkoop kon overnemen. Degene met wie ik op wedstrijd ga heeft een quecha gekocht en als het goed gaat emt onze honden neem ik die van mij niet meer mee, scheelt slepen.
KimD schreef:EmptyWords schreef:
ik heb een kyam utility, puur omdat ik die goedkoop kon overnemen. Degene met wie ik op wedstrijd ga heeft een quecha gekocht en als het goed gaat emt onze honden neem ik die van mij niet meer mee, scheelt slepen.
Die Base zeker?Die heeft echt iedereen, ik vind hem echt duur. Die ga ik voorlopig nog maar niet aanschaffen, dus maar nog even meeliften in de tenten van andere.
![]()
Guinness slaapt trouwens ook gewoon op bed, als er romantiek is dan gaat hij op zijn eigen matras liggen.
EmptyWords schreef:dat is een flinke ommezwaai.... en uist op zo'n moment kun je de honden goed gebruiken, ze kunnen een fijne troost zijn. gelukkig heb je Arco nog dan.
Caesar schreef:MyWishMax schreef:Wil je niet zulke dingen zeggen! Ik had pasgeleden de hoop dat ik weer ene kussen in zijn bench kon leggen, hij slaapt al maanden gewoon in een kale bench. Ging 3 dagen en nachten perfect, tot ik ging douchen. Hele kussen uit elkaar, vulling eruit...
Begrijpelijk dat je stopt.Jullie hebben nog andere honden toch? Wij zijn met de oudste ook gestopt, die vond het niet leuk.
Het enige wat hij heel houdt is een houtblok. Die legt hij tussen zijn voorpoten en loopt hij alleen mee te slepen. Ballen, kussens etc. dat gaat gewoon kapot. Hij ligt hier gewoon in een nachthok met stro. Gaat perfect!
Citaat:We hadden inderdaad nog 4 Mechelse herders. De reden dat ik wat "stil" ben geweest op dit gebied heeft daarmee te maken. Ik ben weggegaan bij mijn vriend. Ik heb dus alle honden achtergelaten. Voor wat betreft zijn oude werkhonden had ik daar geen moeite meer mee, maar de jonge Mechelaar heb ik nog steeds veel last van. Heb ik natuurlijk helemaal zelf opgevoed en liep altijd met Arco samen mee. Hij is nu ook gecertificeerd, dus dat is al geweldig, maar je krijgt hem dan nooit meer terug. Ik ben blij dat ik Arco toen mee betaald heb, en dat ik hem nog bij me heb. Al was de MH veel geschikter geweest. En omdat ik hem wel als pup had, ook zeer sociaal! Maar goed, het is niet anders. Dingen lopen zo.
KimD schreef:Die tent in je linkje krijg je niet in je eentje opgezet en afgebroken, veel mensen al mee zien worstelen.