Ooh leuk topic is dit! Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen, maar ik ben in het bezit van 2 baardagamen en 2 ratten, al zijn die misschien niet heel bijzonder. Zal binnenkort even een foto plaatsen
xManon_
Geplaatst: 30-03-15 00:18
Ik vind ze aardig lelijk. Is het wel gezond voor die beesten of hebben ze huidproblemen enz? Gewoon interesse.
Hier is de dierentuin met ongewone huisdieren uitgebreid met een Afrikaanse regenboogkrab. Vriendinnetje wilde 'm niet meer hebben en mijn vriend is wel te porren voor zulke beesten (die ik een beetje eng vind ).
De skinny cavia is gewoon gezond hoor. Wel kunnen ze wat gevoeliger zijn voor schimmel, maar ik heb standaard crème daarvoor in huis en is het ook zo weer verdwenen.
De 1e keer dat ik ze zag ( was op internet ) dacht ik echt van iell. Maar hoe langer ik naar ze keek des te grappiger ik ze vond. Ik ben diezelfde avond nog opzoek gegaan naar fokkers en de volgende dag had ik mijn 1e koppeltje .
Toen werd ik verslaafd aan ze en heb ik er veel gehad en mee gefokt.
Inmiddels heb ik al 3 jaar een andere vriend en heb ik er nu 2 n dan blijft ook zo, voor ik er 50 heb
Cinnepin
Geplaatst: 30-03-15 13:25
Daphne__ schreef:
Fiffill schreef:
Ik vind het bij skinny cavia's altijd lijken alsof ze schurft hebben door dat beetje haar wat er nog op zit.
Ik was pas bij de dierenarts met een Skinny met een abces in zijn nek. Zei de dierenarts; Oei, hij heeft wel een flink hormonaal probleem!
Ja ze zijn super mooi. Als ze in de zon lopen hebben ze echt alle kleuren van de regenboog. Die wij krijgen zijn niet 100% ras zuiver, maar ze zijn nog steeds heel mooi.
Kwal
Geplaatst: 30-03-15 17:40
rockwitch schreef:
Wij hebben als het goed is over een aantal weken kipjes. Hele gave Ayam Cemani's.
Wow, die zijn echt gaaf!
Het kwartje valt nu pas: ayam = kip ; saté ayam = kipsaté. Verder ben ik niet blond hoor
Ik word een beetje lastig van mijn baardje ze doet niets anders dan langs het glas op gaan met haar nagels en ze wilt uit haar bak. Temperatuur is goed, ze heeft koele plaatsen in de bak, genoeg te eten en ze heeft geen reden om er uit te willen buiten dat ze nieuwsgierig is maar ik word gek van dat gekrab de hele tijd. Ze kan dat een uur aanhouden voor ze weer gaat zonnen... Of ze rent langs het glas op samen met de kat aan de andere kant. Ze is heel waaks en oplettend maar is er een andere reden daar ik rekening mee zou moeten houden?