De dierenarts is nog niet open, die bel ik straks.
Zie de bult rechts op de foto.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaya_ schreef:Met Nero heb ik op moment ruzietrekken met wandelen... niet leuk meer. Hopelijk is dit een 'fase' en kunnen we binnenkort weer ontspannen wandelen. Want dat is nu wel een dingetje en niet fijn. Hij blijft ook echt moeite hebben met prikkels. Nieuwe hond in de groep is spanning. Iemand tegen komen op straat is spanning. Maar we trainen vrolijk door
Sem_ schreef:Onze hond heeft sinds vanochtend een dikke (zachte) bult in zijn nek. Herkent iemand dit? Misschien een insectenbeet? Hij lijkt er geen last van te hebben en we kunnen er ook gewoon aanzitten.
[ [url=m/n4MYGr.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiwiwitje schreef:Sem_ schreef:Onze hond heeft sinds vanochtend een dikke (zachte) bult in zijn nek. Herkent iemand dit? Misschien een insectenbeet? Hij lijkt er geen last van te hebben en we kunnen er ook gewoon aanzitten.
[ [url=m/n4MYGr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo voor t weekend zou ik altijd even overleggen.
Shaya_ schreef:Met snoepje naast je laten lopen.
1,2,3 snoepje ongeacht wat hij doet.
Aandacht vragen
Omdraaien zodra hij trekt.
Stilstaan zodra hij trekt.
Maar trekken blijft.
Sem_ schreef:Onze hond heeft sinds vanochtend een dikke (zachte) bult in zijn nek. Herkent iemand dit? Misschien een insectenbeet? Hij lijkt er geen last van te hebben en we kunnen er ook gewoon aanzitten.
[img]m/n4MYGr.jpg[img]
Shaya_ schreef:@Daghara; Wat leuk een pup erbij! Knappe puppy's zijn het! Geen 2e kelpie dus
Met trekken zoek ik nog steeds naar de methode om het te verhelpen maar ben inmiddels kilo's snoepjes lichter
Lugea schreef:Wat leuk dat er een pup bij komt, Dagahra! Wat is de reden dat je nu voor een Border Collie gaat en niet voor een tweede Kelpie (puur uit interesse overigens!). Volgens mij hebben de honden het wel heerlijk bij jullie op de boerderij.
Silvia schreef:Wat hebben jullie gedaan om je voor te bereiden op de komst van een pup? Vooraf boeken gelezen of bepaalde websites bezocht? Zo ja, welke?